آیین رونمایی از دانشنامه ی فوتبال ایران

از دانشنامه فوتبال ایران در سالن اجتماعات این اتحادیه رونمایی شد.

به گزارش “ورزش سه”، این مراسم صبح روز دوشنبه با حضور مدیران باشگاه ها، اعضای اتحادیه فوتبال، مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پلیس فتا، اپراتورهای تلفن های همراه و اهالی رسانه  برپا شد.


در آغاز این نشست قائم مقام اتحادیه فوتبال باشگاه های ایران ضمن تشریح دانشنامه فوتبال گفت: این دانشنامه در سه فاز برنامه ریزی شده و به بهره برداری خواهد رسید.


مهدی محمد نبی  فاز اول این طرح که هم اکنون در حال اجراست را در بخش ارائه محتوا در قالب متنوع رسانه ای و پوشش جامع خبری فوتبال ایران و جهان و همچنین رویکرد علمی فوتبال دانست .


وی افزود: رویکرد آتی دانشنامه فوتبال بر اصل کاربر محوری استوار خواهد بود تا مخاطبان جدی و توانمند فوتبال برای تولید محتوا در این دانشنامه سهیم باشند. همچنین  باشگاه های هواداری فوتبال به نوعی باید به یک بینش جدید و درست از شیوه حمایت برسند و تلاش بر این است  فرهنگ سازی و فرآیند هواداری را در این فضا در راه توسعه سامان دهیم.


نبی در پایان با اشاره به ایجاد شبکه های تلویزیونی اینترنتی و شبکه های رسانه ای فوتبال  بر بستر  این دانشنامه فوتبال به لزوم ایجاد درآمدزایی باشگاه ها در بازارهای جدید اشاره کرد.


دکتر علی فریدونی مدیرکل مجامع ، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت ارشاد نیز در این مراسم  با اشاره به اهمیت فوتبال گفت: فوتبال را به دلیل اثرگذاری بالایی که در جامعه دارد یکی از پدیده های مهم می دانیم که با فرهنگ پیوستگی دیرینه ای دارد. ما نیز به نوبه خود تلاش می کنیم این دانشنامه به غنای جامعه فرهنگی ورزشی ما بیفزاید و خود را همراه اتحادیه فوتبال باشگاه های ایران و دیگر نهادها می دانیم. هر جا نیاز به حضور و حمایت از فوتبال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده، ما از همکاری دریغ نکرده ایم و در ادامه نیز این همکاری ها ادامه خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان