دادستان جیرفت به میزان خبر داد

پایان عملیات گروگان گیری مسلحانه در جیرفت/ ۳ گروگان‌گیر دستگیر شدند

عملیات گروگان گیری مسلحانه پس از یک هفته کار منسجم اطلاعاتی در شهرستان جیرفت به پایان رسید و سه نفر گروگان گیر دستگیر شدند.

پایان عملیات گروگان گیری مسلحانه در جیرفت/ 3 گروگان‌گیر دستگیر شدنددادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از پایان یک عملیات گروگان گیری مسلحانه پس از یک هفته کار منسجم اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد گروگان بدون هیچ آسیبی آزاد و 3 گروگان گیر دستگیر شدند.

حسین سلامی در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از اعلام گزارشی مبنی بر ربایش یک فرد 35 ساله در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس شهرستان قرار گرفت و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان و آزادسازی گروگان صادر شد.

این مقام قضائی در شهرستان جیرفت ادامه داد: تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت گروگان گیران با یک قبصه سلاح جنگی کلاشینکف و یک دستگاه پژو 405 به ربایش این فرد از یک مکان عمومی اقدام کرده اند.

دادستان جیرفت خاطرنشان ساخت: پس از اینکه متهمان شناسایی و از سلامت گروگان اطمینان خاطر حاصل شد، ماموران پلیس اطلاعات جیرفت اعضای این باند مسلح گروگان گیری را در حین اخذ مبلغی پول از خانواده گروگان دستگیر کردند.

سلامی بیان کرد: در این خصوص سه متهم دستگیر و پرونده آنان به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت جهت تکمیل تحقیقات ارجاع شد و متهمان تحت قرار بازداشت موقت هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر