به گزارش بازرگانی مهر ، مشترکان بزرگترین اپراتور دیتای کشور از این پس هنگام استفاده از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، علاوه بر دسترسی به امکانات گسترده مدیریت حساب و خرید محصولات، با استفاده از قابلیت گفتگوی آنلاین میتوانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در 24 ساعت شبانهروز و هفت روز هفته گفتگو کنند و با طرح پرسشها، مشکلات و درخواستهای خود، پاسخهای لازم را در همان زمان دریافت کنند.
پیش از این، نزدیک به سه سال قبل، ایرانسل در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال و همچنین با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکانی که تمایل دارند به جای تماس با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل درخواست های خود را به صورت آنلاین مطرح کنند سامانه گفتوگوی آنلاین (Chat) را در وبسایت خود توسعه داده بود.
همچنین ایرانسل با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راهاندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان به صورت شبانهروزی، نخستین سامانه تحت وب پشتیبانی مشترکان تلفن همراه، نخستین نرمافزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری و نخستین سامانههای پشتیبانی مشترکان در شبکههای اجتماعی اقدام کرده بود.
در کنار نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، وبسایت این سرویس نیز در دسترس مشترکان ایرانسل قرار دارد و امکان کنترل و مدیریت حسابهای ایرانسلی را برای کاربران رایانههای شخصی از طریق مرورگر وب امکانپذیر کرده است.
مشترکان ایرانسل میتوانند برای دریافت و نصب نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell مراجعه کنند. همچنین نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من در نشانی my.irancell.ir در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته است.
کاربران اندرویدی نیز میتوانند از طریق فروشگاه نرم افزارهای اندرویدی گوگل پلی و کافه بازار این نرم افزار کاربردی را دانلود و نصب کنند. برای کاربران سیستم عامل IOS نیز این نرم افزار از طریق فروشگاه سیب اپ در دسترس قرارگرفته است.
از پروژه «گیک» رونمایی شد
ایرانسل با هدف کمک به اشتغالزایی و حمایت از توسعه کسب و کارهای موبایلی و در راستای همکاری با برنامهنویسان موبایلی در قالب بازار جامع محتوای دیجیتال «چارخونه» با عنوان بزرگ «گیک» (Geek) رونمایی شد.
طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، این شرکت در قالب پروژه «گیک» با اختصاص امکانات فنی و بازاریابی از جمله فضای تبلیغاتی اختصاصی، اختصاص APIهای کاربردی، کیف پول اختصاصی برای برنامه، قابلیت استفاده برای تمام سیستم عاملها، قابلیت ارسال پیامهای اطلاعرسانی به تمام کاربران، فروم اختصاصی برای گفتگو و پاسخدهی به مسائل فنی، تحلیل و بررسی دادههای برنامه به صورت آنلاین، اختصاص فضای رایگان جهت توسعه برنامه و ذخیره فایلها و همچنین آخرین اخبار حوزه دیجیتال و معرفی آخرین برنامهها و بازیها به حمایت از برنامه نویسان موبایل پرداخته است.
مدلهای کسب درآمد از این روش به صورتهای گوناگون از جمله رایگان (VIP)، فروشی ( premium)، اشتراکی (subscription model)، رایگان با تبلیغات (free with Ads) و درون پرداخت (In App Purchase) هستند.
چارخونه، تنها بازار جامع محتوای دیجیتال اندرویدی است که کاربران از طریق آن میتوانند اپلیکیشنها و محتوای مورد نیاز خود را به صورت امن دانلود کنند. این محتواها در بخشهایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله هستند. برخی از این اپلیکیشنها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان می باشد که امکان خرید آنها از طریق شارژ ایرانسل، درگاه بانکی، اشتراک یا به صورت پرداخت آتی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
برنامه چارخونه با رشد چشمگیر سه میلیون کاربر و افزایش قابل ملاحظه درآمد در دو سال گذشته، با ارائه زیرساختهای اپراتوری ایرانسل برای اپلیکیشنها، گزینه مناسبی برای برنامه نویسان حرفهای برای توسعه کسب و کار و ارائه ایدههای جدید است.
علاقهمندان به آغاز همکاری با این پروژه بزرگ، برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبتنام میتوانند به پورتال توسعهدهندگان چارخونه به نشانی seller.charkhoneh.com مراجعه کنند.