ماجرا‌های «ابراهیم» محسن چاوشی ادامه دارد

آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی به تهیه کنندگی هادی حسینی هنوز مجوز نشر ندارد و این خواننده دیروز اقدام به انتشار تیزری با یکی از قطعات این آلبوم کرد.

خبرگزاری مهر: محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان شب گذشته 21 مرداد با انتشار یک تیزر کوتاه از انتشار قریب الوقوع آلبوم جدیدش با نام «ابراهیم» خبر داد؛ آلبومی که به دلیل اصلاحیه 5 قطعه از ترانه‌ها و شعرهایش مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ندارد.

وزارت ارشاد تاکید دارد که ناشر آلبوم لازم است به مساله اصلاحیه اعلام شده رسیدگی و سپس دوباره آلبوم را برای دریافت مجوز ارایه کند؛ مساله‌ای که به نظر می‌رسد مورد موافقت محسن چاوشی نیست و او ترجیح داده موضوع را از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام پیش ببرد.

در متن منتشرشده از سوی چاوشی در چند روز گذشته آمده بود: «با سلام؛ در ابتدای فعالیتم بعد از شش سال تلاش برای دریافت مجوز و فعالیت به صورت رسمی در چهارچوب معیّن همیشه تلاش کرده ام در اصول و قوانین حالا یا موافق یا بعضا مخالف سلایق شخصی ام جهت احترام قدم بردارم، اما حالا... من از مفصل این نکته مجملی گفتم/ تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل

نظر به پیگیری‌های مکرر تهیه کننده و مدیر اجرایی آلبوم “ابراهیم” تا این لحظه موفق به دریافت مجوز از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نشدیم. با توجه به وقفه طولانی مدت و احترام به مخاطبینم و جهت دل گرمی این روز‌های سخت به اتفاق تهیه کننده تصمیم به انتشار آلبوم در مرداد ماه گرفتیم. بدیهی است که تا تاریخ 20 مرداد ماه مثل 9 ماه پیش منتظر میمانیم در غیر اینصورت با احترام تقدیم خواهد شد.

آلبوم دارای کپی رایت بین المللی است و قوانین حق و حقوق مولفین و مصنفین رعایت خواهد شد. من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است...»

آلبوم «ابراهیم» از جمله آثار پرحاشیه محسن چاوشی بعد از آلبوم «امیر بی گزند» است که در آن حسین صفا به عنوان ترانه سرا و شهاب اکبری و فرشاد حسامی به عنوان تنظیم کننده برخی قطعات و محسن چاوشی به عنوان آهنگساز و خواننده در آلبوم جدیدش حضور دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان