قاسم خانی: از فلاکت فرزندان مسئولان راضی شدید؟

مهراب قاسم خانی در واکنش به پیوستن مسئولان به کمپین «فرزندت کجاست» در توئیتر نوشت: الان از خودتون راضى هستین که مجبورشون کردین اعتراف کنن که همه فرزندانشون ساکن ایران و کارمند دون پایه و فقیر و کارتن خواب و بدبخت و بیچاره و مفلوک هستن؟ خوشحالین که آبروشون جلوى در و همسایه و فک و فامیل رفت؟

مهراب قاسم خانی در واکنش به پیوستن مسئولان به کمپین «فرزندت کجاست» در توئیتر نوشت:

«از دو سه روز پیش که این هشتگ فرزندت کجاست رو براى مسئولین راه انداختین، بغض داره خفه ام میکنه و عرق شرم از صورتم پاک نمیشه. حالا خیالتون راحت شد؟ همینو میخواستین؟

الان از خودتون راضى هستین که مجبورشون کردین اعتراف کنن که همه فرزندانشون ساکن ایران و کارمند دون پایه و فقیر و کارتن خواب و بدبخت و بیچاره و مفلوک هستن؟ خوشحالین که آبروشون جلوى در و همسایه و فک و فامیل رفت؟ این طفلیا یه عمر صورتشون رو با سیلى سرخ نگه داشته بودن که یه روزه بیایید گند بزنید توش؟

شرم بر شما... آقا من از طرف این مردم بى چشم و رو ازتون معذرت میخوام و خواهش میکنم دیگه بیش از این ما رو خجالت ندین و به فکر آینده فرزندانتون باشین. گناه که نکردن فرزند شما شدن.

آفرین. حالا هم پاشید یه آب پرتغال براشون بگیرید، روشون رو ببوسید و یکم پول بذارید توى جیبشون، برن واسه خودشون ... ببخشید... دیگه نمیتونم ادامه بدم... اشک امانم رو بریده... پ.ن: شقایق دو سه روز پیش این عکس رو ازم گرفت، گفت شبیه آقاى کیمیایى شدى... البته ورژن جلفش»

مهراب قاسمخانی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان