حمید قبادی:

افزایش نشاط جامعه با ارائه الگو مناسب در حوزه مد و لباس

پوشاک یکی از نمادهای فرهنگی در افزایش و کاهش امید و نشاط در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند، پس باید با ارائه طرح­های مناسب ایرانی اسلامی در بالا بردن سطح امید و نشاط در جامعه نقش بنیادی داشت.

افزایش نشاط جامعه با ارائه الگو مناسب در حوزه مد و لباس

 به گزارش خبرگزاری مهر، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در جلسه مدیران خانه‌­های مد مسئولین کارگروه ساماندهی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه و تشکر از همه دست­ اندرکاران حوزه مد و لباس گزارش اجمالی از شرایط موجود در حوزه مدو لباس ارائه کرد.

در این جلسه که بیش از 300 مدیر خانه­‌های مد و لباس حضور داشتند قبادی خواستار استفاده از نمادها و المان و الگوهای ایرانی و اسلامی در تولید آثار شد و گفت: با توجه به الزام قانون بر دریافت مجوز موسسه تک منظوره تمام خانه­‌های مد در کشور باید این مجوز را برای برگزاری نمایشگاه­‌ها و جشنواره­‌های حوزه مد و لباس کسب کنند.

مشاور معاون وزیر در بخش دیگر از سخنانش بر رعایت قوانین ضوابط و مقررات این حوزه تاکید کرد و گفت: آشکار است که مدیران خانه­‌های مد با رعایت اصول اخلاقی و ارائه الگوها مناسب به بالا بردن امید و نشاط در جامعه کمک کنند.

وی با بر شمردن برخی قوانین از جمله حفظ شئونات اسلامی عدم استفاده از مانکن­‌های انسانی و زنده لباس گفت: خدا را شکر می­ کنیم که همه مدیران خانه­ های مد در این حوزه با اطلاعات کامل حضور و به مناسبت می پردازیم و امیدواریم با الگوسازی مناسب و نسبت به جریان­سازی و در بین اقشار مختلف جامعه تاثیرگذار باشند.

در این جلسه برخی از مدیران خانه­ های مد به نمایندگی از حاضرین به ایراد سخن پرداختند که در جمع­ بندی به موضوع تشکیل یک اتاق فکر برای تعامل و هماهنگی بیشتر اتفاق نظر داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر