ماهان شبکه ایرانیان

نهاده‌های تولیدات دام و طیور کشور به میزان کافی تامین شده است

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نهاده‌های تولیدات دام و طیور کشور به میزان کافی تامین شده است و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

نهاده‌های تولیدات دام و طیور کشور به میزان کافی تامین شده است

به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی رضایی در گردهمایی معاونین بهبود تولیدات دامی سراسر کشور در مشهد گفت: برای تامین نهاده‌های تولیدات دام و طیور به اندازه کافی و مناسب ذخیره‌سازی، ثبت سفارش و خرید خارجی با ارز دولتی انجام شده است.

وی افزود:برخی نهاده‌های پرمصرف دام و طیور در لیست کالاهای اساسی دولت برای اختصاص ارز دولتی قرار گرفته‌اند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: تغییرات اخیر در قیمت فرآورده‌های دامی در کشور ناشی از کمبود نیست.

در این گردهمایی، رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی از ذخیره‌سازی مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز و مرغ منجمد به اندازه کافی در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر دو هزار و 650 تن ذخیره مرغ منجمد در استان وجود دارد که در مراکز خرید و شرکت‌های تعاونی شهر در حال توزیع است.

مجتبی مزروعی گفت: تمام تلاش ما این است که تعادل منطقی بین تولید و مصرف ایجاد شود تا سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی مقرون به صرفه باشد.

گفتنی است؛ تنظیم سیاست‌های تولید فرآورده‌های دامی و امور بیمه محصولات کشاورزی و دامی از محورهای گردهمایی معاونین بهبود تولیدات دامی سراسر کشور در مشهد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان