ایران میز بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی

این روزها فروشگاه های اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده اند اما اگر به سالهای گذشته برگردید متوجه می شوید که روزگاری این فروشگاه ها در نهایت سکوت و با وجود شایعه های کلاهبرداری پول های مردم، آرام آرام پیشرفت کردند ولی امروزه بسیاری از افراد وسایل و خدمات مورد نیاز خود را از طریق این فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی خریداری می کنند

این روزها فروشگاه های اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده اند اما اگر به سالهای گذشته برگردید متوجه می شوید که روزگاری این فروشگاه ها در نهایت سکوت و با وجود شایعه های کلاهبرداری پول های مردم، آرام آرام پیشرفت کردند ولی امروزه بسیاری از افراد وسایل و خدمات مورد نیاز خود را از طریق این فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی خریداری می کنند.در سایت ایران میز میتوانید مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و میز ناهارخوری و دیگر محصولات چوبی را مشاهده کنید. از خرید های روزمره سوپرمارکت گرفته تا خرید انواع البسه و کفش و اکسسوری، کالای دیجیتال مانند تلفن همراه، لپتاپ، لوازم خانگی برقی مانند یخچال و تلویزیون تا وسایل چوبی و فلزی منزل مانند میز ناهارخوری، میز تلفن، تختخواب، سرویس خواب، انواع کمد و صندلی و... و حتی برخی کالاها مانند خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه همه و همه را می توانید در نهایت سادگی از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید و حتی می توانید درخواست تعمیرکار، نظافت چی، پیک حمل و نقل و حتی تاکسی اینترنتی خود را نیز بوسیله این کسب و کار های خلاقانه اینترنتی انجام دهید. از جمله فروشگاه هایی که سابقه طولانی و درخشانی در زمینه فروش لوازم خانگی چوبی و فلزی داشته است، همواره نام ایران میز از یک دهه قبل تا به حال خوش درخشیده است. فروشگاه اینترنتی ایران میز که کار خود را از ابتدا با وسایل چوبی و فلزی مانند میز و صندلی شروع کرده بود این روزها بیش از 2000 محصول متنوع و با کیفیت را با شرایط تحویل فوری و رایگان به مشتریان خود تحویل می دهد و انواع وسایل چوبی و فلزی خانگی و حتی اداری را به خوبی با تنوع مناسب پوشش می دهد. خدمات پس از فروش ایران میز علاوه بر گارانتی محصولات ، حمل و نقل رایگان تا مقصد و نصب رایگان، شامل همراهی تیم طراحی دکوراسیون داخلی نیز می شود به گونه ای که می توانید از طریق وبلاگ ایران میز با متخصصان دکوراسیون و چیدمان منزل مشورت کرده و بهترین و مناسب ترین ایده را برای فضایی که در اختیار دارید اجرایی کنید.

محصولات ایران میز

تخت خواب

یکی از جنجال بر انگیز ترین بخش های هر چیدمان دقیق و تخصصی اتاق خواب قطعا تختخواب آن اتاق خواهد بود. تخت خواب انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربری مورد نیاز آن فضا، سبک و نوع تختخواب نیز انتخاب و خریداری می شود. از جمله مدل های مختلف تختخواب می توان به مدل های یک نفره، دو نفره، دو طبقه و در برخی موارد سه طبقه اشاره کرد. برخی مدل های خلاقانه وجود دارند که فضای خالی زیر تختخواب توسط کشو پر شده و به این ترتیب تقریبا هیچ فضایی خالی نمی ماند و هدر نمی رود. برخی مدل های تختخواب نیز وجود دارند که تشک آنها توسط جک هایی بالا رفته و شما می توانید بدون خم شدن از فضای زیر تختخواب استفاده کنید و حتی در مواقع نیاز برای داشتن فضای بیشتر در اتاق خواب تان، تختخواب تان را به کوچکترین حالت ممکن در آورید و پس از آن دوباره و به سادگی تختخواب تان را به حالت اول بازگردانید.

محصولات ایران میز

میز تلویزیون

از جمله وسایلی که می توانید با تنوع بسیار خوب و قابل قبولی از فروشگاه اینترنتی ایران میز خریداری کنید، میز تلویزیون است که خوشبختانه تنوع محصولات از نظر جنس و متریال ساخت، ابعاد، رنگ بندی، سبک، مدل و... به گونه ای است که هر فردی با سلیقه منحصر بفرد خود را راضی نگه میدارد و برای سلایق مختلف و سبک های گوناگون، محصول مناسب و متناسب را ارائه می دهد. یک از مدل های پرفروش میزتلویزیون را می توان مدل های چوبی دانست که خود شامل دونوع پشت دار و ساده است. جنس چوب نیز متفاوت بوده به گونه ای که برخی محصولات از ام دی اف با روکش ملامینه ساخته شده اند و برخی محصولات از چوب راش و دیگر گونه های چوب با کیفیت تهیه شده اند که با توجه به بودجه شما، کیفیت محصول بیشتر و بیشتر خواهد شد. همچنین برخی سبک های دکوراسیون حضور عنصر چوب را نمی پذیرند و بایستی متریالی همچون شیشه یا فلز براق در آن فضا حضوری فعال داشته باشند. خوشبختانه تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی ایران میز به شما این امکان را می دهد که با فراغت بال بتوانید میز تلویزیون شیشه ای و یا فلزی خود را انتخاب کنید و آن را به بهترین شکل ممکن با نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی ایران میز در فضای خانه تان چیدمان کنید.

میز ناهارخوری

در این روزهای شلوغ و زندگی های پر از دغدغه، لحظات صرف غذا تنها باقیمانده های زمان هستند که اعضای یک خانواده می توانند در کنار یکدیگر سپری کنند. و اما وسیله ای که در این میان می تواند به خوبی به افراد خانواده کمک کند، میز ناهار خوری است. این میز سرشار از صمیمیت می تواند علاوه بر صرف غذاهای خوشمزه، خاطره هایی به یاد ماندنی نیز برای افراد یک خانواده رقم بزند از جمله این خاطرات می توان به صحبت های مهم و تصمیم های دسته جمعی اعضای خانواده است که بر روی میز ناهار و یا شام درباره آن اظهار نظر می کنند. میز ناهارخوری نیز مانند دیگر اجزای دکوراسیون دارای سبک ها و مدل های متنوع است. از مدل های تمام چوبی گرفته تا مدل های ام دی اف، میز ناهارخوری شیشه ای، میز ناهارخوری فلزی، انواع میز ناهارخوری کمجا و یا برخی مدل های لوکس با ظرفیت های بیش از 10 نفر. برای سبک های کلاسیک و قدیمی بهتر است از مدل های تمام چوب با طیف رنگی قهوه ای تیره و مشکی و خاکستری تیره استفاده کنید تا زیبایی دکوراسیون تان بیش از پیش دیده شود.

محصولات ایران میز

سرویس خواب

کالای خواب همواره به عنوان یکی از مهم ترین بخش های وسایل منزل و لوازم خانگی به شمار می آید و افراد مختلف سعی دارند تا با قیمت مناسب، کیفیت خوب و دوام بالا، ابعاد و رنگبندی متفاوت و متنوع و همینطور خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر کالای خواب خود را خریداری کنند.بار دیگر فروشگاه ایران میز با تنوع محصولات اتاق خواب در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید وسایلی همچون سرویس خواب ، کمد، دراور، تشک های طبی و فنری تک نفره و دو نفره، آباژور و روتختی زیبا و مناسب اتاق خواب تان را به سادگی و تنها با چند کلیک ساده انتخاب و خریداری کرده و بهای محصول را بدون هیچ هزینه اضافی درب منزل خود بپردازید. اهمیت سرویس خواب و کالای خواب زمانی از آنجایی چشمگیر خواهد بود که بدانید هر انسان به طور میانگین 3/1 از زمان شبانه روز خود را در حال استراحت و خواب می گذراند و تحقیقات ثابت کرده اند که افراد با میانگین خواب کمتر از هفت ساعت و یا کسانی که دچار اختلال خواب هستند در طول روز توانایی کافی برای حل مسائل کاری چالش برانگیز را نداشته و حتی 10% بیشتر از افراد سیگاری ریسک حمله قلبی را خواهند داشت. شاید با خودتان بگویید که نمی توان خواب را همیشه تنظیم کرد و ساعت دقیقی برای آن تعیین کرد؛ در این صورت باید بگوییم که حق با شماست اما می توانید در عوض کالای خواب راحت و ارگونومیک برای خودتان انتخاب کنید تا حتی در کوتاه ترین زمان ممکن نیز بتوانید در راحت ترین موقعیت و پوزیشن برای استراحت روح و بدنتان قرار بگیرید. در کنار استراحت کافی و مناسب بایستی اتاق خوابی مرتب و منظم نیز داشته باشید و حجم لباس هایتان را ساماندهی کنید و اینجاست که نقش کمد و دراور به خوبی مشخص خواهد شد.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و تحریریه چیدانه مسئولیتی در برابر آن ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان