دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس به میزان خبر داد

بازداشت ۲ متهم نزول خوار در فردیس / شاکیان به دادسرا مراجعه کنند

جهانشاهلو گفت: دو متهم نزول خوار که به پرداخت نزول در مبالغ بالا در سطح شهرستان فردیس اقدام می‌کردند، دستگیر شدند.

بازداشت 2 متهم نزول خوار در فردیس / شاکیان به دادسرا مراجعه کننددادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به دستگیری 2 متهم نزول خوار گفت: این افراد در قالب یک شرکت به ارائه ربا به تعدادی  از افراد در سطح شهر اقدام کرده اند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از دریافت گزارش‌های مکرر دایر بر اینکه در جاده ملارد پردیس فردی در قالب پوشش شرکت با مسئولیت محدود مبادرت به پرداخت مبالغ ربا در سطح شهر می‌نمود.
 
جهانشاهلو اضافه کرد: با حضور عوامل آگاهی در محل دفتر شرکت مذکور با بررسی اسناد، مدارک و مستند سازی مشخص شد که دو نفر متهم در این دفتر به پرداخت مبالغ کلان به عنوان ربا به افراد با سود غیر متعارف اقدام می‌کنند و تمامی مستندات ارائه شده بدون هیچ نوع خرید و فروشی و به صورت صوری تنظیم شده و فقط بحث پرداخت نزول بوده است.

دادستان فردیس با بیان اینکه در بازرسی‌های بعمل آمده حدود 13 عدد زونکن حاوی پرداخت مبالغ نزول و ربا شناسایی شده است، گفت: متهمان این پرونده اقرار کردند مدت هاست که مبادرت به این امر می‌کردند.

این مقام قضایی در شهرستان فردیس همچنین گفت: در راستای بند ب. ماده 96 دستور نشر آگاهی اسامی متهمان ومحل شرکت اعلام تا کسانی که متضرر شده اند برای طرح شکایت به دادسرا مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان