سالاد: طرز تهیه نودل ساده همراه با سس خوشمزه

در ادامۀ مطالب انواع سالاد خوشمزه، امروز با طرز تهیه نودل ساده در خدمت شما عزیزان هستیم. با آشپزخانه مجلۀ آنلاین روزچین همرا باشید.

سالاد: طرز تهیه نودل ساده همراه با سس خوشمزه

در ادامۀ مطالب انواع سالاد خوشمزه، امروز با طرز تهیه نودل ساده در خدمت شما عزیزان هستیم. با آشپزخانه مجلۀ آنلاین روزچین همرا باشید.

نودل (Noodle) یا رشته فرنگی مادۀ غذایی شبیه ماکارونی است و غذاهای تهیه‌شده با آن به‌عنوان غذای اصلی هم سرو می‌شوند. با نودل، غذاهای مختلفی مثل خوراک نودل، سالاد نودل و سوپ نودل تهیه می‌شود. امروز ما با طرز تهیه نودل ساده در خدمت شما خواهیم بود.

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟

آیا با 15 ماده غذایی قاتل چربی خون آشنا هستید؟ 
اگر به دنبال راهی بی‌دردسر برای کم کردن کلسترول خون هستید این کتاب الکترونیکی برای شماست
کافی است نشانی ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا یک نسخه از این کتاب ارزشمند را رایگان برای شما بفرستیم​

طرز تهیه نودل ساده

انواع سالاد
سالاد نودل

مواد لازم

  • نودل: 250 گرم
  • پیازچه: یک پیمانه
  • کنجد: 50 گرم
  • عسل: یک قاشق غذاخوری
  • سس سویا: پنج قاشق غذاخوری
  • سرکه برنج: یک قاشق چایخوری
  • روغن کنجد: دو قاشق چایخوری

طرز تهیه

غذاهای گوشتی
نودل با مرغ و سبزیجات

برای شروع طرز تهیه نودل ساده ابتدا تابه را گرم کنید و کنجدها را داخل آن بریزید. تا زمان تغییر رنگ کنجدها، آن‌ها را روی اجاق تفت دهید. بعد از اینکه کنجدها کمی تغییر رنگ دادند و بوی آن‌ها بلند شد، تابه را از روی شعله گاز بردارید. حالا نودل‌ها را در آب‌ جوش بریزید و مانند پاستا بپزید. در این فرصت، سس سالاد نودل را آماده کنید.

برای این کار یک کاسه بردارید و داخل آن پنج قاشق غذاخوری سس سویا بریزید. سپس روغن کنجد و سرکۀ برنج را نیز در اندازه‌های گفته‌شده اضافه کنید؛ روغن کنجد به غذای شما طعم دلپذیری خواهد داد. حتماً در پختن غذاها از این روغن بیشتر استفاده کنید.

از دست ندهید:  انواع سالاد ؛ سالاد رولت سیب‌زمینی با تزئین رنگی

یک قاشق غذاخوری عسل داشتیم. آن را نیز به مواد داخل کاسه اضافه کنید. ترکیب نمک موجود در سویا با شیرینی عسل طعم فوق‌العاده‌ای به سس شما خواهد داد. حالا مواد را با چنگال یا هر وسیلۀ دیگری خوب هم‌بزنید.

یک پیمانه پیازچۀ خرد‌شده داشتیم. آن‌ها را نیز به مواد سس اضافه کنید. کنجدهای تفت‌داده‌ را نیز بریزید. این غذا سرشار از کنجد خواهد بود. دوباره مواد را آرام هم‌بزنید. در این مدت نودل‌ها نیز پخته و حاضر شده‌اند. آن‌ها را آبکش کنید و در یک ظرف دیگر بریزید. سس آماده‌شده را به نودل‌ها اضافه نمایید و به‌آرامی مواد را با هم مخلوط کنید. نودل ساده شما آماده است.

سوپ‌ها
سوپ نودل

برای خوشمزه‌ترشدن سالاد نودل، می‌توانید آن را حدود دو ساعت در یخچال قرار دهید تا مواد طعم یکدیگر را بگیرند؛ البته اگر بتوانید تحمل کنید. 😉

نکته: نیازی به اضافه‌کردنِ نمک نیست، چون سس سویا در خود کمی شوری دارد.

امیدواریم از طرز تهیه نودل ساده روزچین لذت برده باشید. منتظر نظرات شما هستیم.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان