ماهان شبکه ایرانیان

گروه اقدام ایران از سوی آمریکا تشکیل شد

برایان هوک اعلام کرد: گروه اقدام ایران نقش هدایت اقدامات آمریکا در مورد ایران را برعهده دارد.گروه اقدام ایران با گروهی از پرسنل دائمی تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،برایان هوک،مسئول کنونی سیاست گذاری وزارت خارجه آمریکا و رئیس گروه ضد ایرانی اعلام کرد: گروه اقدام ایران نقش هدایت اقدامات آمریکا در مورد ایران را برعهده دارد.

وی افزود:گروه اقدام ایران با گروهی از پرسنل دائمی تشکیل می‌شود.راهبرد تازه ما همه مظاهر تهدید‌های ایران را در نظر میگیرد.میخواهیم جلوی درآمد ایران برای تامین منابع تروریسم را بگیریم.

برایان هوک، رییس گروه اقدام ایران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره ممنوع شدن مذاکره با آمریکا بر اساس فرمایشات اخیر رهبر انقلاب گفت: حالا دیگر مسئولیت بر روی شانه مقام‌های ایرانی است.

وزیر امور خارجه آمریکا نیز در محل نشست‌های خبری وزارت خارجه از تشکیل دفتر ”گروه اقدام ایران" در وزارت خارجه آمریکا خبر داد.

پمپئو گفت: من لازم است که اعلام کنم که برایان هوک هدایت ”گروه اقدام ایران" را برعهده خواهد داشت. او نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خواهد بود.

وزیر خارجه آمریکا افزود: از زمان تصمیم رئیس جمهور ترامپ برای خروج از توافق اتمی با ایران، برایان نقش مهمی در رابطه با تضمین سیاست حداکثر فشار دیپلماتیک و اقتصادی بر ایران ایفا کرد. ما می‌توانیم بر وی و تیم تحت رهبری وی اعتماد و تکیه کنیم تا تلاش‌های خود برای مقابله با اقدامات مخرب ایران، حمایت از صدا‌های مخالف در ایران و هماهنگ کردن اقدامات بین المللی ضد این کشور به کار ببندیم و هدایت کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان