ماهان شبکه ایرانیان

اقامت در هتل های سه ستاره یزد ؛ معرفی هتل های سه ستاره ی شهر یزد

اقامت در هتل های سه ستاره یزد ؛ معرفی هتل های سه ستاره ی شهر یزد جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - گردشگری,ایران گردی,هتل و کمپینگ در هر شهر، خصوصا شهرهای توریستی، هتل های زیادی وجود دارد که گردشگرا ...

در هر شهر، خصوصا شهرهای توریستی، هتل های زیادی وجود دارد که گردشگران می توانند امکانات هریک را در نظر گرفته و با توجه به بودجه و سلیقه ی خود یکی از آن ها انتخاب نمایند. در این میان اقامت در هتل های سه ستاره یزد که از محبوبیت بیشتری برخوردارند. زیرا هم این هتل های سه ستاره ی یزد دارای امکانات خوبی هستند و هم هزینه هایشان معقول تر می باشد. با توجه به این که شهر یزد یکی از شهرهای توریستی و زیبای ایران به شمار می آید، در این بخش به معرفی بهترین هتل های یزد می پردازیم. پس با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید...
بهترین هتل های یزد

اقامت در هتل های سه ستاره یزد : هتل سنتی رویای قدیم

اگر به مکان های سنتی علاقه مندید، می توانید هتل رویای قدیم از بهترین هتل های سه ستاره ی یزد را برای اقامت خود انتخاب نمایید. معماری این هتل مربوط به دوره ی قاجار بوده و قدمتی بیش از 200 سال دارد. همچنین به دلیل قرار گرفتن این هتل سنتی در مرکز شهر امکان دسترسی به جاذبه های دیدنی یزد مانند: میدان امیر چخماق، موزه آب، صبور جامع، زندان اسکندر و آتشکده زرتشتیان نیز بسیار راحت می باشد.از امکانات این هتل می توان به رستوران و کافی شاپ سنتی، تاکسی سرویس، اینترنت و ... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی یزد سرو می شود که در صورت علاقه مندی می توانید آن ها را سفارش دهید. برگزاری تورهای یک روزه ی داخل شهری و تورهای کویرنوردی، شن درمانی و شتر سواری نیز از جمله دیگر ویژگی های این هتل 3 ستاره است.
هزینه ی اقامت در این هتل برای یک اتاق دوتخته تویین، 268 هزار تومان است.

هتل سنتی رویای قدیم

اقامت در هتل های سه ستاره یزد : هتل سنتی مظفر

هتل سنتی مظفر در واقع یک خانه ی  قدیمی متعلق به دوره ی قاجار می باشد که بیش از 200 سال قدمت دارد و از بهترین هتل های یزد به شمار می آید. این خانه در سال 1388 مورد بازسازی قرار گرفته و به عنوان یک هتل کار خود را آغاز کرد. مجموعه ی مظفر با 950 متر مربع مساحت، دارای 19 اتاق و 50 تخت می باشد. ساختمان هتل نیز دارای پنج دری، بادگیر، تالار، زورخانه ، کافه و سفره خانه سنتی بوده و از مصالحی مانند گل و خشت برای ساخت آن استفاده شده است.این هتل با حدود 20 دقیقه با مجموعه ی امیر چخماق فاصله داشته و هزینه ی اقامت در اتاق دوتخته دابل به ازای هرشب 230 هزار تومان می باشد.

هتل سنتی مظفر

اقامت در هتل های سه ستاره یزد : هتل فاضلی یزد

هتل فاضلی یکی دیگر از هتل های سه ستاره ی شهر یزد است که در زمان صفویه احداث شد. سپس در دوره های قاجار و پهلوی تغییراتی بر روی این هتل انجام شد، از این رو معماری آن تلفیقی از معماری این سه دوره می باشد. هتل فاضلی در بافت تاریخی شهر یزد و در میدان وقت الساعت قرار گرفته است. از این رو دسترسی به اماکن تاریخی و تفریحی از آن بسیار راحت است.
این هتل دارای یک حیاط با صفا، رستوران، اینترنت، فکس و ... بوده و هزینه ی اقامت در اتاق دوتخته در آن به ازای هرشب نیز  244  هزار تومان می باشد. 

هتل فاضلی یزد

اقامت در هتل های سه ستاره یزد : هتل سنتی رز

هتل سنتی رز یکی از خانه های قدیمی دوره ی قاجار بوده و از هتل های سه ستاره ی یزد است که در سال 1383 بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل در بافت تاریخی شهر یزد واقع شده و دسترسی آسانی به بسیاری از جاهای دیدنی از جمله مسجد جامع کبیر یزد دارد. فرودگاه شهید صدوقی و ایستگاه راه آهن یزد نیز از این هتل فاصله چندانی ندارند.خوردن غذاهای سنتی رستوران این هتل بر روی تخت های چیده شده در حیاط باصفای آن می تواند بخشی از بهترین خاطرات سفر به یزد را برای مهمانانش بسازد. هزینه ی اقامت در این هتل برای یک اتاق دوتخته تویین، 213 هزار تومان است.

هتل سنتی رز

هتل های یزد : هتل سنتی باغ مرشد

اصل بنای این هتل را مربوط به دوره زرتشتیان دانسته اند که قدمتی هزارساله دارد. اما ساختمان آن قدمتی 280 ساله داشته و مربوط به دوره ی زندیه است. این هتل از بهترین هتل های یزد است که در بافت قدیمی شهر یزد قرار دارد، از این رو به بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی نزدیک می باشد. خوردن غذاهای لذیذ سنتی در فضای آرام و دلنشین این هتل می تواند ساعات خوبی را برای مهمانانش بسازد.هزینه ی اقامت در این هتل برای یک اتاق دوتخته، به ازای هرشب 185 هزار تومان است.

هتل سنتی باغ مرشد

هتل های یزد : هتل سنتی مهر

یکی از بهترین هتل های یزد، هتل سنتی مهر است و یکی از خانه های تاریخی و خشتی شهر یزد است که در دوره ی قاجاریه بنا شده و امروزه به عنوان هتل مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به قرار داشتن این هتل در بافت تاریخی شهر یزد، میدان تاریخی امیر چخماق، خیابان قیام و همچنین بزرگ ترین مراکز خرید شهر یزد ازجمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی، بازار شاهزاده فاضل در نزدیکی قرار داشته و به راحتی قابل دسترس هستند.
هزینه ی اقامت در این هتل برای یک اتاق دوتخته دابل، به ازای هرشب 269 هزار تومان است.

هتل سنتی مهر

هتل سنتی لب خندق

این هتل نیز یکی از خانه های تاریخی شهر یزد می باشد که در حال حاضر به هتل تبدیل شده است. ساختمان هتل مربوط به دوره ی قاجار و متعلق به خانواده ای با نام طیبی بوده است. هتل لب خندق دارای دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان می باشد. بادگیر، تالار و هشتی نیز از دیگر بخش های این بنا هستند.
هتل لب خندق در مجاورت خیابان قیام و بازارهای قدیمی یزد قرار داشته و به میدان تاریخی امیر چخماق نیز نزدیک است. همچنین بازارهایی مانند بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجه علی، بازار شاهزاده فاضل در نزدیکی این هتل قرار دارند. این هتل در محله ی لب خندق و در نزدیکی هتل تاریخی مهر  واقع شده و نام آن نیز بر اساس همین محله بر روی آن گذاشته شده است. پشت بام هتل نیز مشرف به بافت تاریخی شهر بوده و با بام های اطراف در ارتباط می باشد.
هزینه ی اقامت در این هتل برای یک اتاق دوتخته تویین، به ازای هرشب 253 هزار تومان است.

هتل سنتی لب خندق

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یکی دیگر از هتل های 3 ستاره ی یزد است که برخلاف هتل های معرفی شده در بالا خانه ای سنتی و قدیمی نیست. موقعیت مکانی این هتل فوق العاده است و به دلیل نزدیک بودن به بافت قدیمی شهر، بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی یزد نیز به راحتی قابل دسترسی هستند. هتل خاتم در بلوار جمهوری واقع شده و با فرودگاه و راه آهن فقط 7 دقیقه فاصله دارد.
از جمله امکانات این هتل می توان به آسانسور، پارکینگ، رستوران، سالن کنفرانس و ... اشاره کرد. هزینه ی اقامت در این هتل برای یک اتاق دوتخته دابل، به ازای هرشب 238 هزار تومان است.

هتل خاتم یزد

هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی یزد در سال 1364 فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یک هتل 3 ستاره با امکانات فوق العاده آماده ی پذیرایی از مهمانان این شهر شد. در طراحی این هتل دو سبک مدرن و سنتی در کنار هم قرار گرفت. از این رو هتل جهانگردی هم برای علاقه مندان به معماری سنتی و هم برای دوستداران هتل های مدرن مناسب می باشد.
هتل جهانگردی در سال 1389 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات جدیدتری به آن اضافه شد. از جمله امکانات این هتل می توان رستوران های سنتی، چایخانه سنتی، کافی نت، کتابخانه، فضای بازی کودکان، فضای سبز و سالن بیلیارد را نام برد.
این هتل نیز در بافت تاریخی یزد واقع بوده و به جاهای دیدنی این شهر نزدیک می باشد. هزینه ی اقامت در این هتل برای یک اتاق دوتخته تویین، به ازای هرشب 285 هزار تومان است.
یزد یکی از زیباترین شهرهای ایران است که بافت تاریخی و سنتی آن همچنان مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد. در این بخش سعی کردیم بهترین هتل های سنتی و مدرن یزد را به شما دوستان معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه و استفاده ی شما قرار گرفته باشد، سفر خوبی را برایتان آرزومندیم.

هتل جهانگردی یزد


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان