رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین در گفت‌وگو با میزان:

دادگاه رسیدگی به تخلفات ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین برگزار شد/ پس از تکمیل تحقیقات رای صادر می‌شود

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین از برگزاری جلسه رسیدگی به تخلفات ۲ کارمند اداره راه و شهرسازی قزوین خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان در برخورد با دست اندازان به حقوق بیت المال و دولت جدیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از برگزاری جلسه رسیدگی به تخلفات 2 کارمند اداره راه و شهرسازی قزوین خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان در برخورد با دست اندازان به حقوق بیت المال و دولت جدیت دارد و در این مسیر با همه کسانی که بخواهند با سوءاستفاده از جایگاه خود حقوق بیت المال را تضییع کنند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

دادگاه رسیدگی به تخلفات 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین برگزار شد/ پس از تکمیل تحقیقات رای صادر می‌شود

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب و همچنین رییس قوه قضاییه خواستار برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی هستند، تصریح کرد: دستگاه قضایی در برابر مفسدان اقتصادی تمام قد ایستاده است و نخواهیم گذاشت حقوق این ملت توسط عده‌ای فرصت طلب، سودجو و زیاده خواه تضییع شود.

رییس دادگستری شهرستان قزوین در ادامه افزود: آذرماه سال 95 دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی خبر داد که جلسه رسیدگی به اتهامات این 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین در شعبه 102 دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی کاظم پور برگزار شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جلسه دادگاه با توجه به کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای قزوین، موضوع نقل و انتقال 67 قطعه از زمین‌های دولتی به اشخاص از طریق جعل اسناد توسط متهمین اصلی مورد رسیدگی قرار گرفت.

دادگاه رسیدگی به تخلفات 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین برگزار شد/ پس از تکمیل تحقیقات رای صادر می‌شود

حجت الاسلام کثیرلو در ادامه تصریح کرد: این پرونده 17 متهم دارد که 2 نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی قزوین به عنوان متهم اصلی که همچنان بازداشت هستند و 15 متهم دیگر نیز حضور دارند که عناوین اتهامی موجود در کیفرخواست صادره انتقال مال غیر (کلاهبرداری)، جعل و استفاده از سند مجعول، تحصیل مال نامشروع و سهل انگاری در انجام وظیفه است.

دادگاه رسیدگی به تخلفات 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین برگزار شد/ پس از تکمیل تحقیقات رای صادر می‌شود


این مقام قضایی در پایان اظهار داشت: تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات و برگزاری جلسه رسیدگی رای دادگاه بدوی توسط شعبه 102 دادگاه کیفری دو قزوین صادر خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر