ماهان شبکه ایرانیان

نشست تخصصی «عکاسی خبری و مدیریت بحران» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «عکاسی خبری و مدیریت بحران» به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «عکاسی خبری و مدیریت بحران» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این نشست که با حضور عکاسان خبری رسانه‌ها، متخصصان و پژوهشگران این حوزه برگزار می‌شود، مهم‌ترین موضوع‌ها در زمینه عملکرد عکاسان خبری در شرایط بحرانی، بررسی نقش عکاسان خبری در مدیریت بحران، چالش‌های حضور عکاسان خبری در بحران‌ها و اهمیت اطلاع رسانی عکاسان خبری در مدیریت بحران مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

عکاسی در بحران، ضرورت توجه و حمایت از عکاسان خبری، عکاسی در بحران وظیفه انسانی یا وظیفه حرفه‌ای، راهکارهای حضور سریع و موثر عکاسان در بحران، کارکرد عکاسان خبری در بحران، چالش‌های عکاسان خبری در پوشش خبری بحران و نقش و تاثیر حضور عکاسان خبری در مدیریت بحران، محورهای بحث را در این نشست تخصصی تشکیل می‌دهند.

سخنرانان این نشست عبارتند از: افشین والی‌نژاد، عکاس و خبرنگار، حسین حاتمی، عکاس و خبرنگار، محمد فرنود، عکاس خبری، جواد گلزار، عکاس خبری روزنامه همشهری، سعید صادقی، عکاس خبری و حمید ضیایی‌پرور، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها.

نشست تخصصی «عکاسی خبری و مدیریت بحران» روز دوشنبه 29 مرداد ماه از ساعت 14 الی 16 در سالن کنفرانس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11، برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان