به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، سریال «پدر» به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که یک ماهی است از شبکه 2 روی آنتن می رود اخیرا کمپینی را راه اندازی کرده است.
در این کمپین، مخاطبان خاطراتی را که از پدرهایشان دارند، لحظات خوبی را که در کنارشان تجربه کرده اند یا حس و حالی که با تماشای سریال «پدر» داشته اند در قالب ویدیوهای کوتاه مطرح می کنند.
تاکنون بیش از هزار ویدیو به دست تیم روابط عمومی و تبلیغات سریال رسیده است.
علاقه مندان می توانند ویدیوهای یک دقیقه ای خود با مضامین مطرح شده را با هشتگ پدر (# پدر) در فضای مجازی منتشر کنند تا در کمپین سریال شرکت داده شوند. نشانی صفحه اینستاگرام سریال@serialepedar است.
همچنین مخاطبان از طریق شماره 09031940740 در واتس اپ نیز قادر به ارسال ویدیوهای یک دقیقه ای خود با مضمون پدر خواهند بود.
در پایان پخش سریال از میان ویدیوهای ارسالی سه نفر به قید قرعه انتخاب خواهند شد و در جشن پایانی «پدر» حضور می یابند.
سریال «پدر» شنبه تا چهارشنبه ها ساعت 21:30 از شبکه 2 سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 1:30 بامداد، 12 ظهر و 16:15 بعدازظهر بازپخش می شود.