ماهان شبکه ایرانیان

ارسال بیش از هزار ویدیو به کمپین «من و پدر»

علاقه مندان تاکنون بیش از هزار ویدیو به کمپین «من و پدر» که از سوی عوامل سریال «پدر» راه اندازی شده، ارسال کرده اند.

ارسال بیش از هزار ویدیو به کمپین «من و پدر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، سریال «پدر» به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که یک ماهی است از شبکه 2 روی آنتن می رود اخیرا کمپینی را راه اندازی کرده است.

در این کمپین، مخاطبان خاطراتی را که از پدرهایشان دارند، لحظات خوبی را که در کنارشان تجربه کرده اند یا حس و حالی که با تماشای سریال «پدر» داشته اند در قالب ویدیوهای کوتاه مطرح می کنند.

تاکنون بیش از هزار ویدیو به دست تیم روابط عمومی و تبلیغات سریال رسیده است.

علاقه مندان می توانند ویدیوهای یک دقیقه ای خود با مضامین مطرح شده را با هشتگ پدر (# پدر) در فضای مجازی منتشر کنند تا در کمپین سریال شرکت داده شوند. نشانی صفحه اینستاگرام سریال@serialepedar است.

همچنین مخاطبان از طریق شماره 09031940740 در واتس اپ نیز قادر به ارسال ویدیوهای یک دقیقه ای خود با مضمون پدر خواهند بود.

در پایان پخش سریال از میان ویدیوهای ارسالی سه نفر به قید قرعه انتخاب خواهند شد و در جشن پایانی «پدر» حضور می یابند.

سریال «پدر» شنبه تا چهارشنبه ها ساعت 21:30 از شبکه 2 سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 1:30 بامداد، 12 ظهر و 16:15 بعدازظهر بازپخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان