به گزارش «سان»؛

«دیه گو کاستا» از زندگی در انگلیس متنفر است

مهاجم اسپانیایی «آبی ها» قصد ترک لیگ برتر را دارد، زیرا از زندگی کردن در انگلیس لذت نمی برد و تلاش می کند تا راه خروج از «استمفورد بریج» را پیدا کند.

«دیه گو کاستا» از زندگی در انگلیس متنفر است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از «سان»، «دیه گو کاستا» بازیکن تیم فوتبال چلسی از زندگی کردن در انگلیس متنفر است و اصرار به ترک این باشگاه برای انتقال به جایی غیر از لیگ برتر دارد.

این بازیکن 28 ساله در پیروزی سه بر صفر شب گذشته (شنبه) تیمش مقابل لسترسیتی از ترکیب «آبی ها» کنار گذاشته شده بود اما «آنتونیو کونته» سرمربی چلسی تأکید کرد که این امر به دلیل شایعاتی مبنی بر انتقال این بازیکن به سوپر لیگ چین اتفاق نیفتاد بلکه کاستا  به خاطر مصدومیت در این بازی حضور نداشت.

بر پایه گزارش های «سان»، باشگاه تیانجین کوانجیان علاقمند است با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند این ملی پوش اسپانیایی را به چین بیاورد ولی علیرغم میل کاستا به ترک چلسی، این باشگاه تا پایان فصل تمایلی برای فروش بهترین گلزن خود ندارد.

کاستا که این فصل در 19 بازی از لیگ برتر برای چلسی به میدان رفته است، با به ثمر رساندن 14 گل به همراه «الکسیس سانچز» از آرسنال در صدر جدول گلزنان انگلیس قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر