گل‌محمدی: نفت تهران وجود خارجی ندارد که به دسته سوم برود

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران می‌گوید مجمع باشگاه نفت مقصر اصلی سقوط این تیم به دسته سه فوتبال است.

گل‌محمدی: نفت تهران وجود خارجی ندارد که به دسته سوم برود

به‌ گزارش ‌ایسنا، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره وضعیت باشگاه نفت و سقوط این تیم به دسته سوم به خاطر عدم حضور در دو بازی لیگ دسته یک اظهار کرد: سقوط نفت به خاطر سهل انگاری متولیان این تیم بود. با پیگیری‌های ما، تلاش‌هایی انجام شد اما آنها به دنبال مسائل مربوطه نرفتند و تیمی را دست و پا نکردند تا پس از دو هفته‌ به خاطر مقررات سازمان لیگ نفت به لیگ دسته سوم سقوط کند. تیم نفت وجود خارجی ندارد که در لیگ دسته سوم حضور داشته باشد. متولیان باشگاه نفت در زمان گرفتاری‌ها هیچ احساس مسئولیتی نکردند.

او افزود: قطعا مجمع واگذاری باشگاه نفت که عناصرش مسئولان وزارت نفت هستند، مالکیت باشگاه را در اختیار دارند. زمانی که شما مالک یک خودرو هستید و خودروی شما آتش می‌گیرد، نمی‌توانید تقصیر را بر گردن فرد دیگری بیاندازید. من مسئولان مجمع واگذاری نفت را مقصر سقوط این تیم می دانم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه‌ گفت‌وگویش با برنامه "تهران ورزشی"، اظهار کرد: پیش از این با مسئولان مختلف وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و مجلس شورای اسلامی جلساتی را برگزار کردیم و پیگیری موضوع نفت بودیم. حتی دو نفر را فرستادند که حاضر بودند مالکیت نفت را بر عهده بگیرند. آقای فردوسی مدیرعامل شرکت تهران کاررسا حتی حاضر بود بعد از سقوط نفت معوقات و مطالبات مربوط به این باشگاه را بر عهده بگیرد اما در مراحل واگذاری موفق نشد امضاهای لازم را بگیرد تا باشگاه رسما به او واگذار شود.

گل محمدی ادامه‌ داد: من ورزشی هستم و ترسی از بیان حقایق ندارم اما عمدی در سقوط نفت ندیدم. می‌توان اسم آن را بی مبالاتی گذاشت. مجمع باشگاه نفت پنج عضو دارد که باید نامه واگذاری باشگاه را امضا می‌کردند. می‌گفتند رئیس گروه امضای نهایی را نکرده است تا ما باشگاه را به شما واگذار کنیم. طبق گفته اعضای مجمع آقای کاردر، مدیرعامل این مجمع گفته است که ارتباطی به من ندارد. می‌توانید از شریف حسینی، بازرس ویژه‌ مقام عالی وزارت نفت که مسئول رسیدگی به این موضوع شد، این ماجرا را جویا شوید. او می‌تواند بگوید علت امضا نکردن چیست. من این ماجرا را به نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفتم و در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان صحبت کردم اما متاسفانه این پیگیری‌ها به نتیجه‌ نرسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران،  با اشاره به این که اعضای مجمع باشگاه نفت نباید تصور کنند که با پاسخ ندادن بدهی ها و تعهدات نفت از گردن آنها ساقط می‌شود، اظهار کرد: قانون این موضوع را پیگیری می‌کند. باشگاه نفت به بخش‌های مختلفی بدهکار است. تیم به نام مجمع پنج نفره آن ثبت شده است و مطمئنا قانون این موضوع را پیگیری خواهد کرد.  

او درباره افراد حاضر در این مجمع، گفت‌: نام این پنج عضو در خاطرم نیست. یکی از آنها آقای کاردر بود و عضو اصلی این مجمع آقای سلحشور معاونت نیروی انسانی وزارت نفت است.

گل محمدی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مالکیت باشگاه نفت پیشنهاد شده بود، گفت‌: اصلا از ما نخواستند که مالکیت باشگاه را بر عهده بگیریم و هیچ وقت به ما این پیشنهاد را ندادند. اگر تیم بدون بدهی به ما تحویل داده می‌شد، آن را قبول می‌کردیم اما می‌خواستند زیرکانه هر کسی که مالکیت باشگاه نفت را بر عهده بگیرد، 30 میلیارد تومان بدهی باشگاه را بر گردن او بیاندازند. ارزش یک تیم دسته سومی سه میلیارد تومان است اما آقایان می خواستند باشگاه را با 30 میلیارد تومان بدهی واگذار کنند.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان