موسوی لارگانی: مجلس و دولت فکری به حال مردم کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابزار گلایه از دریافت شهریه های سنگین مدارس از خانواده ها، گفت: مجلس و دولت از روزمرگی دست بردارند و فکری به حال مردم کنند.

موسوی لارگانی: مجلس و دولت فکری به حال مردم کنند
 
به گزارش خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 28 مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: چندین بار درخصوص مشکلات اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم تذکر داده شد، مردم انتظار دارند دولت و مجلس از روزمرگی دست برداشته و فکری به حال معیشت آنها کنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بورس کالا، تولیدکنندگان پتروشیمی که صدها میلیارد تومان هزینه برای کارخانجاتشان کرده اند فقط 380 تومان در هر کیلو فروش سود می کنند، این در حالی است که افرادی که از بورس کالا خریداری می کنند و به بازار عرضه می کنند، در هر کیلو 6 هزار تومان سود می برند، این رقم سودهای تریلیاردی برای آنها به ارمغان می آورد.

وی ادامه داد: چرا اجازه نمی دهیم تولیدکنندگان پتروشیمی محصولاتشان را بدون واسطه به مصرف کنندگان بفروشند، در حال حاضر دلالان از این وضعیت سودهای زیادی می برند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تحصیل در کشور ما تا زمان دیپلم رایگان است، اگر چه بخشنامه عدم دریافت شهریه به مدارس فرستاده می شود اما مدارس 500 تا 600 هزار تومان از مردم هزینه دریافت می کنند. دولت از یکسو ممنوعیت دریافت هزینه را مطرح می کند و از سوی دیگر دست مدیران را در دریافت شهریه باز می گذارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان