آلبوم تصاویر/ یک سوپراسپورت جذاب با پرچم ایتالیایی

فراری ۴۸۸Pista Piloti معرفی شد

به کارگیری فیبر کربن در باله عقب، بخش‌هایی از بدنه و فضای اتاق در کنار برچسب pro که نشان‌دهنده رده تجهیزاتی خودرو است و نیز برچسب WEC که نشانه قهرمانی فراری در مسابقات سرعت است همگی از خاص بودن مدل ۴۸۸پیستا پیلوتی حکایت دارد.

فرادید؛ فراری مشخصات نهایی مدل 488 پیستا پیلوتی (488 Pista Piloti) را اعلام کرد. این شرکت ایتالیایی که در پنج رنگ مختلف نقره‌ای، مشکی، قرمز، سفید و آبی محصول تازه خودرو روانه بازار می‌کند، با کشیدن یک نوار سه رنگ روی بخش میانی خودرو که نشانگر پرچم ایتالیا است، به کاپوت، سقف و صندوق عقب طرحی چشم نواز بخشیده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت موتور1 آمریکا منتشر کرده، این طرح که نواری سفید مزین به دو خط باریک سبز و قرمز بوده، در دو سوی بدنه هم با فرمی خاص وجود داشته و لبه پایین در‌ها را کاملا ایتالیایی کرده است!

فراری 488Pista Piloti معرفی شد
به گزارش فرادید، در فضای داخلی هم این طرح پرچم ظهور و بروز داشته و علاوه بر یک سایه جذاب روی صندلی‌ها، در پدال شیفترها، لبه سپر‌ها و رکاب‌های کناری هم دیده می‌شود. به کارگیری فیبر کربن در باله عقب، بخش‌هایی از بدنه و فضای اتاق در کنار برچسب pro که نشان‌دهنده رده تجهیزاتی خودرو است و نیز برچسب WEC که نشانه قهرمانی فراری در مسابقات سرعت است همگی از خاص بودن مدل 488پیستا پیلوتی حکایت دارد. آلبوم تصاویر فراری 488 پیستا پیلوتی را ببینید.


صندلی‌ها و فضای داخل اتاق با چرم الکانترا و قطعات براق مخصوص پوشانده شده تا حداکثر زیبایی را برای این سوپراسپورت ایتالیایی به همراه بیاورد. در عین حال رینگ‌ها به صورت اختصاصی برای این خودرو طراحی شده و غربیلک فرمان هم در بخش‌هایی به فیبرکربن مزین شده است. مشخصات دقیق‌تر فراری 488 پیستا پیلوتی هنوز اعلام نشده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان