ماهان شبکه ایرانیان

بهترین سوغاتی‌های دبی را بشناسید

یکی از دغدغه‌های تمامی ایرانیان در سفر به هرجایی از جهان خرید سوغاتی برای عزیزان‌شان است.

بهترین سوغاتی‌های دبی را بشناسید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر شما هم از مسافران تور دبی هستید با ما همراه شوید تا برای خرید سوغات دبی عزیزان‌تان کم‌تر به دردسر بیافتید. دبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که ایرانیان فراوانی هر ساله با تور دبی به این شهر بزرگ  سفر می‌کنند.

دبی به دلیل تنوع در کالاها و تعداد بسیار زیادی مرکز خرید جای بسیار مناسبی برای گردش در مراکز خرید و خرید کردن است. شما در سفر به دبی و در طول خرید برای دوستان و آشنایانتان می‌توانید به‌راحتی برای تمامی گروه های سنی سوغاتی بخرید.

مجسمه برج خلیفه دبی

برج خلیفه مرتفع‌ترین برج دنیا است که از افتخارات کشور امارات محسوب می‌شود. از طرفی شاید بتوان گفت برج خلیفه نمادی از شهر دبی است و به‌همین دلیل از مهم‌ترین سوغاتی‌های دبی مجسمه، جاسوئیچی، چراغ خواب، جعبه موزیکال و ... از برج خلیفه دبی است.

اگر می‌خواهید اطلاعات کامل‌تر و بهتری از برج خلیفه به دست آورید با ما همراه شوید.

خرما برترین سوغات دبی

دبی منطقه‌ای گرمسیری است که همانطور که می دانید در مناطق گرمسیری خرما به خوبی رشد می‌کند و البته که دبی شرایط بسیار مناسبی برای رشد خرما دارد و کیفیت بالای خرمای دبی را تمامی افرادی که آن را تجربه کرده‌اند، می‌دانند. خرماهای دبی با برند بتییل معروف شده که اکثر ترکیبی از شکلات و آجیل با خرما است.

عطر دبی

شهرت عطرهای دبی بسیار زیادی است و اگر از جمله افرادی باشید که به عطر و ادکلن علاقه دارید حتما می‌دانید دبی عطر بسیار مشهوری دارد که البته در کشورهای عربی شهرت فراوان دارد و آنها را به یاد دوران حکومت سلاطین بزرگ عرب می‌اندازد. عطر دبی سوغات بسیار دلچسب و با ارزشی است.

تور لحظه آخری دبی فرصتی بسیار مناسب و البته استثنایی است که به‌جای هزینه زیاد برای رفت و آمد و اقامت می‌توانید تور ارزان‌تری بخرید و هزینه بیشتری را برای خرید و تفریح اختصاص دهید.

بوخور دبی

در دبی درختی به نام آگار وجود دارد که از پوست تنه این درخت استفاده فراوانی می‌شود؛ پوست درخت آگار را می‌سوزانند و به عنوان عود از آن استفاده کرده، علاوه بر این از آن عطر نیز تولید می‌کنند.

یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم این درخت بوخوری است که برای بسیاری از بیماری‌ها مناسب است و پیشنهاد می‌کنیم در سفر به دبی عطر و یا بوخور درخت آگار را تهیه کنید تا هر زمان که آن را بو کردید، به یاد خاطرات سفر دبی خود بیافتید.

ساعت شنی دبی

دبی به تزئینی‌های شیشه‌ای خود نیز شهرت فراوانی دارد و از جمله بهترین و محبوب‌ترین آنها می‌توان ساعت شنی را نام برد. در ساخت این ساعت شنی از شن‌های رنگی استفاده می‌شود و از طرفی شتر که نمادی از دبی است، روی برخی از این ساعت‌های شنی هک شده است.

این ساعت‌های شنی قیمت بسیار مناسبی دارند و از بهترین موارد در بین سایر سوغات دبی است.

شال پشمی دبی

شال پشمی یکی از سوغات‌هایی است که ریشه در فرهنگ قدیمی این شهر دارد. در قدیم دامداران که با این کار گذران زندگی می‌کردند، از پشم حیوانات خود شال پشمی می‌بافتند که امروزه این شال ها با پشم مصنوعی بافته می‌شوند.

طلای دبی

اغلب مردمان خاورمیانه علاقه زیادی به استفاده از زیورآلات و طلا دارند و دبی نیز یکی از شهر های منطقه خاورمیانه است که منابع  فراوان  طلا دارد و به همین دلیل تعداد زیادی طلا فروشی دارد.

دبی و البته کشور امارات کنترل قوی ای بر شرایط  خرید و فروش کالاهای گران بهای خود دارد و دیگر نیازی نیست که نگران باشید، قیمتی غیر واقعی به شما داده شده باشد.

ادویه دبی

غذاهای دبی و تمامی مناطق عرب نشین بسیار پر ادویه است و مردمان این منطقه‌های علاقه زیادی به استفاده از ادویه جات دارند، به همین دلیل فروش انواع ادویه جات در مناطق عرب نشین جهان رواج فراوانی دارد.تمامی مراکز خرید دبی حداقل یک فروشگاه ادویه دارد.

تور ارزان دبی فرصتی استثنایی برای تمامی گردشگران دبی است که بهترین سوغاتی عمرشان را برای خانواده و دوستان خود بیاورند.

آدرس وبسایت: www.arshinparvaz.com

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، نرسیده به چهار راه اندیشه،  پلاک 40، طبقه اول، واحد 2

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی: 86026890-021   -   تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی: 88423462 -021

در خارج از ساعات اداری می‌توانید با شماره 09129453668 (آقای سیفی) تماس حاصل کنید.

برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره 09191215898 استفاده بفرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان