ماهان شبکه ایرانیان

از اسپانسر خیبر خبری نیست؟!

حدود هشت ماه پیش مسئولان لرستان از جذب اسپانسر برای تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد خبر دادند.

از اسپانسر خیبر خبری نیست؟!

‌به گزارش ایسنا‌، این خبر شادی اهالی فوتبال استان را در پی داشت و از اینکه برای نخستین بار خیبر اسپانسردار می‌شود، همه شگفت‌زده شدند.


بعد از آن مصاحبه‌هایی منتشر شد که خیبر با قدرت در لیگ دسته دوم شرکت می‌کند و این می‌شود و آن! اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاده و خبری از اسپانسر نیست.

ولی‌الله خسروی، مدیرعامل خیبر چند هفته پیش به ایسنا گفته بود: "اسپانسری که برای کمک اعلام آمادگی کرده بود، هنوز نتوانسته مشکلاتش را حل کند و پول بیاورد و با این شرایط تکلیف ما برای حضور در لیگ دسته دوم معلوم نیست."

با این حال و علی‌‌رغم اینکه از اسپانسر خبری در دست نیست، تمرینات خیبر هفته گذشته برای حضور در لیگ دسته دوم شروع شد و این در حالیست که خسروی تأکید کرده بود: "در چند فصلی که تیم‌داری کرده‌ایم، خیلی بدهکار هستیم و امسال امیدوار بودیم با ورود اسپانسر جدید شرایط بهتر شود و نمی‌توانیم با شرایط سال‌های گذشته تیمداری کنیم."

خیبر این فصل را نیز بدون اسپانسر شروع خواهد کرد و مثل سال‌های گذشته باید منتظر مشکل‌های مالی این تیم در کوران لیگ باشیم.

نماینده لرستان در گروه "ب" لیگ دسته دوم قرار دارد و هفته اول باید 18 شهریور در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف نیروی زمینی تهران برود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان