ماهان شبکه ایرانیان

اوسین بولت از رویای فوتبالی خود گفت

بولت: رویای من بازی در منچستریونایتد است

اوسین بولت، اسطوره‌ی بزرگ دو و میدانی که به تازگی به باشگاه فوتبال استرالیایی سنترال کوست مارینرز پیوسته اعلام کرد هنوز این رویا را در سر می‌پروراند که یک روز بتواند در منچستریونایتد فوتبال بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، بولت32ساله که هشت مدال طلای دو و میدانی المپیک را در کارنامه دارد در روز تولدش در اولین جلسه‌ی تمرینی باشگاه مارینرز شرکت کرد. این باشگاه استرالیایی اعلام کرده اگر بولت در ماه‌های آینده نظر مثبت مربیان را جلب کند با او برای حضور در رقابتهای لیگ استرالیا قرارداد حرفه‌ای امضا خواهد کرد.


بولت با اینکه اعلام کرده به باشگاه استرالیایی تعهد کامل دارد ولی اعتراف کرد بزرگترین آرزوی او این است که یک روز به عنوان فوتبالیست برای شیاطین سرخ بازی کند.


بولت گفت:" من دائم به فکر رویاهای بزرگ هستم و یکی  از بزرگترین رویاهایم بازی برای منچستریونایتد است. این می‌تواند بزرگترین رویای من باشد که شاید یک روز به واقعیت می‌پیوندد. دیگر از این بزرگتر نمی‌شود رویایی داشت. حتی شده برای پنج بازی، یا حتی یک بازی، اگر بتوانم حتی یک بازی برای یونایتد بازی کنم رویام به واقعیت تبدیل خواهد شد چون من هوادار دوآتشه‌ی شیاطین سرخ هستم. ولی تازه در شروع کار هستم و به خاطر همه‌ی کارهایی که مارینرز برای من کرده از این باشگاه تشکر می‌کنم. آنها به من فرصت دادند تا ماجراجویی فوتبالی‌ام را از اینجا شروع کنم".


بولت که هوادار پر و پا قرص یونایتد است اوایل سال جاری میلادی در قابل برنامه‌ی ساکر اید در ورزشگاه اولدترافورد بازی کرده و با سرمربی فعلی یونایتد، ژوزه مورینیو صحبت کرده بود. با اینحال به نظر می‌رسد رویای فوتبالی این اسطوره‌ی جامائیکایی به این زودی‌ها محقق نشود مگر آنکه او در  ترکیب مارینرز شروعی فوق‌العاده داشته باشد و با درخششی جادویی، نگاه‌ دنیای فوتبال را به خود جلب کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان