ماهان شبکه ایرانیان

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون و معماری، چگونه به کمک ما می آید؟

وب‌سایت ۴۰­نما اولین فروشگاه تخصصی اینترنتی دکوراسیون، معماری و صنعت ساختمان، دوسالگی خود را در شامگاه سی­ام دی‌ماه در حضور جمعی از معماران، طراحان، هنرمندان، چهره­های سیاسی و اینفلوئنسرها در رستوران شاندیز مرکز خرید گالریا جشن گرفت.

وب‌سایت 40­نما اولین فروشگاه تخصصی اینترنتی دکوراسیون، معماری و صنعت ساختمان، دوسالگی خود را در شامگاه سی­ام دی‌ماه در حضور جمعی از معماران، طراحان، هنرمندان، چهره­های سیاسی و اینفلوئنسرها در رستوران شاندیز مرکز خرید گالریا جشن گرفت.

اهداف و رویکردها

دکتر محمدحسین جبل عاملی، مشاور مدیرعامل هولدینگ مبنا در آغاز به سخنرانی پرداخت به توضیح توسعه و گسترش 40نما در فازهای بعدی این وب‌سایت پرداخت. او با اشاره به اهمیت کیفیت در حوزه ساختمان و معماری، خبر از ایجاد پروفایل­های شخصی برای معماران و طراحان داد تا آنها بتوانند از این راه خدمات خود را به‌صورت مستقیم ارائه کرده و هم‌چنین از سرقت طرح­هایشان جلوگیری نمایند. او هم‌چنین خبر از ایجاد یک شبکه اجتماعی تخصصی مشابه لینکداین داد تا معماران، سازندگان و مجموعه‌های سرویس‌دهندگان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

جبل عاملی در ادامه با اشاره به عدم شناسایی مناسب هنرمندان حوزه صنایع‌دستی و توزیع ضعیف محصولات آنها خبر از عرضه و فروش محصولات و صنایع‌دستی اصیل ایرانی تحت وب‌سایت 40نما نیز داد. به گفته این استاد دانشگاه از دیگر برنامه 40نما در فازهای آینده عرضه و فروش محصولات سازندگان ایرانی به خارج از کشور است. 

شناخت نیاز مشتریان و ارائه خدمات

علیرضا بنایی، بنیان­گذار و ایده پرداز 40نما در سخنرانی خود به نیاز جامعه به حضور فروشگاه‌های اینترنتی اشاره کرد و گفت: «تا قبل از 40نما نمی­توانستیم کاغذدیواری، پارکت، لمینت و حتی فرش را اینترنتی خریداری کنیم، چراکه نیاز به اندازه­گیری و محاسبه دارند. وب‌سایت ما به‌عنوان یک فروشگاه هوشمند می­تواند تمام این محاسبه­ها را برای مصرف‌کننده آسان کند؛ مثلاً برای خرید کاغذدیواری شما به‌راحتی می‌توانید متراژ دیوار را بدهید تا بر اساس متراژ کاغذ، تعداد رول­های موردنیاز برای خریداری به شما داده شود».

بنایی افزود: «40نما تنها به یک فروشگاه ختم نمی­شود، بلکه بستری است برای ارائه خدمات معماری. در ادامه مسیر این وب‌سایت به یک شبکه چندوجهی تبدیل خواهد شد تا تمام فعالان حوزه معماری و دکوراسیون به‌صورت مستقیم محصولات و خدمات خود را ارائه کنند».

وی تأکید کرد: «یکی از اهدافی که همیشه دنبال کرده­ایم قیمت منصفانه بوده تا مشتریان بتوانند خیلی راحت نیازشان را جستجو، مقایسه و خریداری کنند».

دنیای معاصر و نیاز به فروشگاه‌های اینترنتی

در ادامه برنامه، دکتر مسعود دانشمند، رئیس اتاق بازرگانی ایران و امارات با تأکید بر موقعیت‌های و امکانات طراحان داخلی در کشورهای حاشیه خلیج­فارس علی بیان کرد: «علی­رغم مشکلات موجود امروز فضایی است که کارهای بسیاری ممکن است. ما باید امکان فروش ایده را به وجود بیاوریم که مسلماً کار بسیار سختی به‌حساب می‌آید؛ اما شدنی است و شما توانایی آن را دارید». وی خطاب به دست‌اندرکاران وب‌سایت 40نما گفت: «دوستانی که آمده­اند و 40نما را راه انداخته­اند واقعاً کار درستی انجام داده­اند، چراکه دیگر آدم‌ها وقت ندارند بروند به فروشگاه‌ها؛ اما وقت و حوصله این را دارند که بروند در فضای مجازی انتخاب کنند».

در این میان علیرضا غفوری از شاگردان و دستیاران انوشیروان روحانی حضور داشته و به نوازندگی قطعاتی از موسیقیدانان کلاسیک ایرانی و جهان پرداخت. از هنرمندانی که در این ضیافت حضور داشتند می‌توان به نفیسه روشن، شهرام شکیبا و ستاره­السادات قطبی اشاره کرد.

نویسنده و عکاس: امیرحسین کردونی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان