ماهان شبکه ایرانیان

فیروز کریمی:

ماشین سازی در حال رشد و تکامل است/ ذوب آهن تیم خوبی است

تبریز- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی در حال رشد و تکامل است.

ماشین سازی در حال رشد و تکامل است/ ذوب آهن تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب اهن تیم خوبی است و فردا بازی سختی درپیش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم فردا پیروز شویم و بازی خوبی داشته باشیم، گفت: حریف فردای ما تیمی سرسخت با نظم تیمی بالا بوده و ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است.

کریمی با تاکید بر اینکه ذوب آهن کادر فنی و بازیکنان خوب را در اختیار دارد، گفت: ذوب‌ آهن یکی از تیم های با شخصیت لیگ است که یا همیشه برای قهرمانی می جنگد و یا حداقل به دنبال کسب سهمیه آسیایی است.

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: در چند بازی اخیر خیلی بدشانس بودیم و امتیازاتی از دست دادیم. البته ما چهار بازی یک بر یک داشتیم که نشان می دهد به مرور بهتر می شویم. 

وی گفت: بازی های نیم فصل دوم خیلی سخت‌تر خواهد بود. باید روز به روز پیشرفت کنیم و بهتر شویم و پیروزی های زیادی بدست بیاوریم. 

کریمی گفت: ما قبل از آغاز لیگ بازی های تدارکاتی نداشتیم و این چهار بازی اول مثل بازی تدارکاتی بود. البته نمی خواهم بهانه بیاورم. بازیکنان جدیدی نیز که جذب کردیم نیاز به هماهنگی داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان