ماهان شبکه ایرانیان

ویسی: برای تماشاگران نساجی خوشحال هستم

سرمربی نفت مسجدسلیمان از نتیجه بازی رضایت ندارد ولی از شادی تماشاگران نساجی ابراز خوشحالی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل نساجی گفت: از نتیجه بازی ناراحت هستم ولی خوشحالم که مردم خوب قائم‌شهر با خوشحالی به خانه‌هایشان می‌روند؛ این شادی و شور را به خانه می‌برند و این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

او با بیان اینکه بازی بسیار سختی بود و چیزی برای گفتن نداشتیم، اظهار کرد: فشار زیادی در این دیدار متحمل شدیم؛ پس از گلی که دریافت کردیم، تیم ما به خودش آمد و فشار زیادی وارد کردیم و نبض بازی را در دست گرفتیم ولی متاسفانه نتوانستیم خلق موقعیت کنیم یا به گل برسیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: دو نیمه متفاوت شاهد بودیم که تا قبل از گل، نساجی سوار بر بازی و بعد از آن ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما در نهایت ما بازنده شدیم و به تیم خوب نساجی تبریک می‌گویم.

ویسی به روند ناکامی گلزنی تیمش اشاره کرد و افزود: پنج بازی گل نزدیم، باید این نقص را رفع کرده و یک مهاجم حرفه‌ای به تیم اضافه کنیم.

او یادآور شد: تماشاگران نساجی آنقدر خوب بودند که دوست داشتم بازی ادامه داشته باشد؛ تا لحظه آخر شادی آنها در ورزشگاه بودم، بسیار مودب هستند و امیدوارم با این اوضاع و احوال خراب در برخی ورزشگاه‌ها، این استادیوم و تماشاگران برای دیگران درس عبرت شود تا تیم‌ها را تشویق کنند و همه جدا از نتیجه بازی، خوشحال به ورزشگاه بیایند و بروند؛ درود بر شرف تک تک تماشاگران قائم‌شهری.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: وقتی گل خوردیم، شرایط تیم ما بهتر شد و به زمین حریف رفتیم ولی قبل از آن در نیمه زمین خودمان دفاع می‌کردیم و روی ضد حملات برنامه داشتیم که شکل نگرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان