موحدی‌کرمانی: اگر آمریکا و اسرائیل کوچک‌ترین حماقتی کنند، پشیمان می‌شوند

نیاز امروز، پل ارتباطی سهل‌الوصول میان مردم و مسئولان است

خطیب نمازجمعه تهران گفت: اگر مردم به ولایت پایبند باشند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. در دوران غیبت که دسترسی به امام معصوم نداریم، تمسک به امامت یعنی تمسک به ولایت فقیه در راس نظام اسلامی.

نیاز امروز، پل ارتباطی سهل‌الوصول میان مردم و مسئولان است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز (جمعه 2 شهریورماه)  با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر خم ادامه داد: مسئولان در روز عید غدیر با مردم عقد اخوت ببندند و مشکلات آنها را بشناسند. اگر مردم به ولایت پایبند باشند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. در دوران غیبت که دسترسی به امام معصوم نداریم، تمسک به امامت یعنی تمسک به ولایت فقیه در راس نظام اسلامی.

اهم اظهارات موحدی کرمانی به شرح زیر است:

* نفوذ دش من بر انقلاب مهم است و فریاد رهبر انقلاب بر سر خطر نفوذ همواره بلند بوده است. نفوذ به دو شکل است، گاهی فرد ظاهر خود را عوض می کند و نوع دوم آن مربوط به نفوذ در تفکر است که این نوع در حادثه کربلا نیز رخ داد. چقدر امام خمینی و رهبر انقلاب فریاد زده و می زنند که از آمریکا نترسید، زیرا هیچ غلطی نمی تواند بکند. 

* {با اشاره به مبارزات مردم در سال‌ 57 } شما مردم نشان دادید که اهل کوفه نیستید، در آن سال ها مردم صدای مسلسل شاه را می شنیدند، اما بر راه خود استوار بودند؛ زیرا امام فرمودند شاه رفتنی است، چراکه خدا با این مردم است. رهبر انقلاب هم در سخنان اخیر خود تفهیم کردند که آمریکا نمی تواند با ما بجنگد. 

* رهبری بارها اعلام کردند جنگی رخ نخواهد داد، زیرا آمریکا تلاش می کند هزینه امنیت سازی های خود را بگیرد، امروز ایران هم به بیخ گوش اسرائیل رسیده است. این کشور نگران امنیت اسرائیل است، زیرا هزاران موشک حماس و حزب الله آماده هستند تا تل‌آویو را با خاک یکسان کنند. کوچک‌ترین حماقتی از سوی آمریکا و اسرائیل، آنها را پشیمان خواهد کرد. قدرت بازدارندگی و موشک های ایران عامل مهمی است که آنها را از جنگ با ایران باز می دارد.

* ترامپ از هزینه کردن 7 هزار میلیار دلار در منطقه به شدت ناراحت است چون نتوانسته غلطی کند و هزینه ماندن در کردستان سوریه را از عربستان گرفت و قصد دارد از اعراب هم هزینه امنیتشان در مقابل ایران را نیز بگیرد. 

* {با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد آمریکا برای مذاکره با ایران } رهبر انقلاب مذاکره با آمریکا را در دو جمله خلاصه کردند و فرمودند که آنها امتیاز را نقد می گیرند و پس از آن توافق را پاره می کنند.

* آمریکا و غرب همواره به همراه ضد انقلاب‌ها و سلطنت طلبان امیدوار شدند که می‌توانند به نظام اسلامی ضربه بزنند، اما آن‌ها کور خوانده اند، مردم از انقلاب دست برنمی دارند. 

* در رابطه با مسئولان پیشنهادی دارم مبنی بر اینکه امروزه نیاز به یک پل ارتباطی سهل الوصول بین مردم و مسئولان است، لذا سران قوا و سایر مدیران نمایندگانی را مشخص کنند تا در زمان و مکان مشخص در بین مردم حضور داشته باشند و مشکلات را جویا شوند، محل ملاقات هم می تواند مساجد باشد تا مردم بدون دغدغه با آنها ارتباط داشته باشند. من استدعا دارم که مسئولان اگر این پیشنهاد عملی است، آن را اجرا کنند.

* مسئولین در دفاتر را نبندند و جواب تلفن‌ها و نامه‌ها را دهند. مردم گرفتار هستند شما مسئولین نظام عدل علی هستید. به درد مردم گوش کنید.

29216

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان