گزارش میزان از کنسرت‌های شهریور ماه؛

شهریور موسیقیایی در برج میلاد تهران/از بهنام بانی تا محمدرضا گلزار

با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر و تعطیلی دو ماهه اجراهای موسیقی و همچنین همزمانی با آخرین ماه از تابستان سال ۹۷ برنامه اجراهای موسیقی و کنسرت ها در شهر تهران بسیار فشرده پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر و تعطیلی دو ماهه اجراهای موسیقی و همچنین همزمانی با آخرین ماه از تابستان سال 97 برنامه اجراهای موسیقی و کنسرت ها در شهر تهران بسیار فشرده پیگیری می شود.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ این روزها آماده کنسرت جدید خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی است.

در کنسرت جدید قطعاتی چون "پریزاد"، "دوست دارم"، "تهران"، "تو رو دوست دارم"، "خاص"، "من و بارون"، "اکسیژن"، "برف"، "تو که حساسی" و "بارون دلتنگی" برای مخاطبان اجرا می‌شود.

این خواننده کشورمان از سال 84 در موسیقی پاپ فعال است و بر سازهای گیتار، پیانو و کیبورد مهارت دارد.

در سال 1382 تولید اولین آلبوم جهانبخش شروع و در سال 1384 آلبوم "چی شده" روانه بازار شد. در همان سال به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد.

رضا تاجبخش "رهبر گروه و نوازنده پیانو و کیبورد"، بابک ریاحی‌پور "سرپرست گروه و نوازنده گیتار باس"، مسعود همایونی "نوازنده گیتار الکتریک"، علیرضا فرخی "نوازنده ویولن"، نیما حمیدی "نوازنده درامز"، انوشیروان تقوی "نوازنده کیبورد"، بهنام حکیم "نوازنده بوزوکی و گیتار" و مهران فرشباف "سازهای کوبه‌ای" به عنوان نوازنده حضور دارند.

کنسرت بابک جهانبخش روز شنبه 10 شهریور ماه در دو سانس 19:30 و 22:15 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.
گروه چارتار از آشوبم می‌خواند/ طنین موسیقی تلفیقی در بابلسر می‌پیچد

گروه موسیقی چارتار در جدیدترین کنسرت خود در تهران رویال‌هال هتل اسپیناس پالاس با مخاطبان دیدار می کند.

"آغوش"، "دور"، "هجرت"، "دریا کجاست"، "برگرد"، "بنویس"، "غروب"، "تردید رفتن"، "چشم بی برابر" و"خلق" 10 قطعه  آلبوم "دریا کجاست" سومین آلبوم گروه چارتار پس از آلبوم های "باران تویی" و "جاده می رقصد" است. 

گروه تلفیقی موسیقی ایرانی "چارتار" در سال 1390 تشکیل شده‌ است. موسیقی الکترونیک با تلفیق آواز ایرانیشکل کار این گروه و اشعار و موسیقی آن ها نیز برگرفته از ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است.

گروه چارتار در کارنامه فعالیت‌های خود سابقه اجرا در جشنواره موسیقی فجر را دارد.

"آشوبم" که نخستین قطعه از آلبوم "باران تویی" به شمار می‌رود، مشهورترین و پرطرفدارترین قطعه گروه "چارتار" است که مخاطبان برای شنیدن آن در هر کنسرت لحظه شماری می‌کنند.

کنسرت گروه "چارتار" روز دوشنبه 12 شهریور ماه در دو نوبت 17:45 و 22:00 در تهران رویال‌هال هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود.

 بهنام بانی

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت‌های خود با طرفدارانش در مرکز همایش های برج میلاد روی صحنه می رود.

بهنام بانی در این کنسرت قرار است آهنگ‌های منتشر شده و جدید خود را از جمله "اخماتو وا کن" و "بسّمه" را برای مخاطبان اجرا کند.

خواننده دامغانی موسیقی پاپ طی سال‌های اخیر با قطعات "اخماتو وا کن"، "بسمه"، "همه دنیام"، "عاشقم کرده"، "چی بگم"، "من یه دیوونم"، "علاقه خاص"، "زیبای بی همتا"، "بیخیال"، "بیا اینجا"، "مرز دیوونگی"، "زندگیمون قصه نبود"، "فصل عاشقی"، "ای کاش" را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است و از میان آن‌ها قطعاتی چون "علاقه خاص"، "من یه دیوونم"، "چی بگم" و "عاشقم کرده" شناخته شده است.

کنسرت بهنام بانی روز یکشنبه 4 شهریور ماه در دو سانس ساعت 18:30 و ساعت 22:00 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

محمدرضا گلزار خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با طرفداران خود دیدار می‌کند. 

گلزار در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعات قبلی و جدید خود از جمله "دیوونه" را برای مخاطبان می‌خواند.

این خواننده پیش از این نیز در شهر تهران در حضور ستاره‌های عرصه سینما و تلویزیون کنسرت برگزار کرده است  و البته در سایر شهرها نیز روی صحنه رفت و با هموطنان خود در نقاط مختلف ایران دیدار کرد.

این بازیگر قرار است به زودی اولین حضور خود در تلویزیون را با برنامه "برنده باش" کاری از گروه اجتماعی شبکه 3 تجربه کند. حضوری که البته این بار مخاطبان این هنرمند را در عرصه اجرا خواهند دید.

محمدرضا گلزار گروه "آریان" را با همکاری پیام صالحی در سال 1377 تشکیل داد و بیش از 100 مرتبه روی صحنه رفت که اولین اجرا در جزیره قشم بود.
 
این خواننده در سال 1392 قطعه "روز برفی" را به صورت دو صدایی با زنده یاد مرتضی پاشایی اجرا کرد.
 
فیلم‌های "سام و نرگس"، "زهر و عسل"، "شام آخر"، "کما"، "دموکراسی تو روز روشن"، "سلام بمبئی"  و"خشکسالی و دروغ" از آثاری است که محمدرضا گلزار در سینما بازی کرده است.
 
کنسرت محمدرضا گلزار روز سه شنبه 13 شهریور ماه در دو سانس 19:30 و ساعت 22:15 در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان