ماهان شبکه ایرانیان

سرپرست تراکتورسازی تبریز در گفتگو با مهر:

مقابل سپاهان پیشرفت‌فنی را نشان دادیم/ توشاک مدیر توانمندی است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: عملکرد فنی تیم در بازی با سپاهان نشان داد توانایی های فنی بالایی داریم و می توانیم

مقابل سپاهان پیشرفت‌فنی را نشان دادیم/ توشاک مدیر توانمندی است

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی تراکتورسازی و سپاهان اصفهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: بازی محکم و سرعتی را هر دوتیم پیاده کردند. فکر می کنم یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر بود که هر دو تیم میل به بردن داشتند.

سرپرست تراکتورسازی تبریز درباره کسب یک امتیاز توسط شاگردان جان توشاک در اصفهان افزود: نیمه اول سپاهان می خواست با هجومی که می آورد در همان دقایق نخست گل بزند. اما تغییرات تاکتیکی کادرفنی و قدرت ذهنی بالای بازیکنان به گونه ای بود که توانستیم در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار بگیریم و حملات همه جانبه ای داشته باشیم. فکر می کنم مساوی برای هر دوتیم ایده آل بود و امتیازات عادلانه تقسیم شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر کارشناسان فوتبال بازی های تراکتور را از ابتدای فصل مشاهده کرده باشند متوجه پیشرفت تاکتیکی تیم می شوند. شما دیدید که نیمه دوم با نیمه اول بازی فرق داشت. در واقع هر دقیقه که از نحوه همکاری بازیکنان می گذرد هماهنگی آنها هم بیشتر می شود.

آذرنیا در خصوص تاثیر بازیکنانی نظیر مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در ترکیب تراکتور اظهار داشت: آنها مدیریت تیم را در زمین بازی ورختکن به ایده آل ترین سطح ممکن می رسانند. رفتار خیلی خوبی با بازیکنان جوان دارند. مسعود شجاعی بیهوده کاپیتان تیم ملی نیست. او یک رهبر واقعی در زمین بازی است. البته فکر می کنم مهم ترین فاکتور موفقیت تیم، حس همدلی بین تمام ارکان باشگاه است. مالک باشگاه خیلی رابطه خوبی با مربی و بازیکن دارد. بازیکن خودش را جزئی از خانواده بزرگ تراکتور می داند و هوادار هم طبیعی است که به این تیم عادت می کند.

وی که خودش سابقه هدایت تراکتورسازی تبریز را در برهه های زمانی مختلف در کارنامه دارد درباره عملکرد جان توشاک اذعان داشت: در توانایی های فنی او که شکی نیست. مربی بزرگی است که کارش را خیلی خوب بلد است. آقای توشاک مدیریتی قوی هم دارد. او در هفته های ابتدایی شناخت کمی از تیم و جو حاکم بر فوتبال ایران داشت. اما حالا نقاط ضعف تیم را بهتر تشخیص می دهد و روی انها کار می کند.

آذرنیا خبر از احتمال خرید مدافع جدید برای تراکتورسازی نیز داد و گفت: تنها بازیکنی که به آن نیاز داریم  مدافع است. به زودی هم این بازیکن را جذب خواهیم کرد. گروه مدیریتی پیگیر هستند تا به زودی دفاع مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان