امیر جهانشاهی:

نیروی زمینی ارتش آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارد

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا گفت: کارکنان نیروی زمینی ارتش همچون سایر نیروها امروز در برابر هر گونه تهدیدی که کشور را در خطر بیاندازند، آمادگی مقابله، ایثار و جانفشانی دارند.

نیروی زمینی ارتش آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علی جهانشاهی با اشاره به طرح‌های مختلف نیروی زمینی در جهت تغییر ساختار این نیرو، گفت: امروز به فضل الهی تیپ‌های پیاده و تکاور ما به تیپ‌های متحرک و هجومی و واکنش سریع تبدیل شده‌اند و این برنامه‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به جرات می‌گویم که تحرک و آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته ارتقای بسیار زیادی پیدا کرده است.

امیر جهانشاهی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی زمینی ارتش همچون سایر نیروها امروز در برابر هر گونه تهدیدی که کشور را در خطر بیاندازند، آمادگی مقابله، ایثار و جانفشانی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تغییراتی که در ساختار و تجهیزات نیروی زمینی صورت می‌گیرد بر اساس تهدیدات روز است، افزود: تامین نیازهای معیشتی کارکنان نزاجا، ارتقای روحیه کارکنان، آموزش به کارکنان، زدودن چهره کهنگی از محیط خدمت و بازسازی پادگان‌های نیروی زمینی اقدامات بسیار مثبتی است که طی یکی دو سال گذشته انجام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر