ماهان شبکه ایرانیان

چشم طمع مسافران عراقی به دختران ایرانی؟!

حضور سوال برانگیز مسافران عراقی در خراسان و خوزستان، چند وقتی هست که سوژه کاربران مجازی شده، ویدئوهایی دست به دست می شود که حال خوبی ندارد و...قاعده این است که نباید به حرف و حدیث های مجازی اعتماد کرد اما خب در این مورد کاش کسی بیاید و روشنگری کند، کما این که عمر این شایعات طولانی شده و حالا امروز روزنامه شهروند هم در صفحه ی اولش به این موضوع اشاره کرده است.

حضور سوال برانگیز مسافران عراقی در خراسان و خوزستان، چند وقتی هست که سوژه کاربران مجازی شده، ویدئوهایی دست به دست می شود که حال خوبی ندارد و... قاعده این است که نباید به حرف و حدیث های مجازی اعتماد کرد اما خب در این مورد کاش کسی بیاید و روشنگری کند، کما این که عمر این شایعات طولانی شده و حالا امروز روزنامه شهروند هم در صفحه ی اولش به این موضوع اشاره کرده است.

کاربران توئیتر مدت هاست که به این حضور سوال برانگیز انتقاد دارند و البته در اینستاگرام و حتی در فضای عینی جامعه هم حرف هایی پیچیده است، این از آن دست خبرهایی است که واقعا امیدواریم تکذیب شود، تکذیب واقعی البته.

رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در گفت و گو با شهروند: در شهرهایی مثل مشهد و قم مراوده و مراجعه افراد غیر ایرانی به خصوص عرب های عراق خیلی بیشتر مشهود است. حالا با مطرح شدن ازدواج موقت باید بیشتر مراقب باشیم.

مردان عراقی در ایران

مردان عراقی در ایران

مردان عراقی در ایران

مردان عراقی در ایران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان