ماهان شبکه ایرانیان

پارک آبی آتلانتیس دبی ؛ زادگاه سرسره های هولناک

از مهم ترین کشورهای توریستی که از سال ها پیش ایرانیان به آن سفر می کردند و با مردمانش مراودات مالی و تجاری داشتند کشورهای عربی و به ویژه سرزمین نفت خیز امارات متحده ی عربی ایست، کشوری ثروتمند که در چند سال گذشته در زمینه ی جذب گردشگر فعالیت های زیادی کرده است.

از مهم ترین کشورهای توریستی که از سال ها پیش ایرانیان به آن سفر می کردند و با مردمانش مراودات مالی و تجاری داشتند کشورهای عربی و به ویژه سرزمین نفت خیز امارات متحده ی عربی ایست، کشوری ثروتمند که در چند سال گذشته در زمینه ی جذب گردشگر فعالیت های زیادی کرده است.

برترین شهر امارات که به دلیل ساحلی بودنش بیشتر باب میل گردشگران است دبی می باشد؛ سرزمینی مملو از امکانات برای گردش و تفریح و گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده و دوستان.

در هوای گرم دبی بهترین تفریحی که می توان انجام داد شنا و انجام ورزش های آبی است، به همین منظور انواع امکانات رفاهی در این زمینه فراهم شده است. پارک های آبی غول آسا و مدرن زیادی در دبی وجود دارند که چندی پیش کارناوال به بزرگ ترین آن ها یعنی پارک آبی وایلد وادی سفر کرد و آن را به صورت کامل معرفی نمود. امروز هم می خواهیم به یکی دیگر از این پارک های آبی سر بزنیم، این پارک آبی آتلانتیس نام دارد و متعلق به هتل آتلانتیس دبی، از برجسته ترین هتل های این شهر می باشد.

با کارناوال همراه بمانید تا به پارک آبی باشکوه آتلانتیس برویم.

هتل آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

چرا پارک آبی آتلانتیس؟


_ از برترین پارک های آبی دبی است.

_ سرسره های هیجان انگیز این پارک بسیار معروف هستند.

_ از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

_متعلق به هتل آتلانتیس که از برترین اقامتگاه های دبی محسوب می شود می باشد.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

آشنایی با پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس ( AQUAVENTURE ) در محوطه ی خارجی #هتل آتلانتیس دبی واقع شده است، این هتل در جزیره ی نخل شکل جمیرا ( Palm Jumeirah ) ساخته شده و از برترین هتل های دبی به حساب می آید و پارک آبی آن به اندازه ای مدرن و عالی ایست که افراد زیادی تنها به دلیل وجود این پارک در هتل اقامت می کنند. مساحت کلی این پارک آبی 141 هکتار می باشد و دارای سرسره های عظیم، رودخانه ی خروشان، استخر های کوچک و بزرگ، وسایل بازی هیجان انگیز، سرزمین کودکان، نبرد با کوسه و … می باشد.

قسمت های اصلی پارک آبی آتلانتیس را می توان به این صورت تقسیم بندی کرد:

سرزمین دلفین ها

سرزمین شیرهای دریایی

وسایل بازی 

آکواریوم

غواصی

در یک یک این بخش ها می توانیم از امکانات خاصی برخوردار شویم و سرگرمی های گوناگونی را تجربه کنیم و بدون شک روزی پر از هیجان و آدرنالین در پیش خواهیم داشت. قدم به قدم به تمامی آن ها خواهیم رفت، اما علاوه بر این قسمت های اصلی بخش هایی مخصوص کودکان و باشگاه و برنامه های شبانه، رستوران و برخی امکانات این چنینی هم مهیا است که در انتها با آن ها هم آشنا خواهیم شد.

توجه داشته باشید که این پارک آبی ساحلی زیبا با مناظر چشم نواز  دارد اما به دلیل مشترک بودن با ساحل هتل آتلانتیس در مطلب این هتل به معرفی و شرح آن پرداخته ایم.

پارک آبی آتلانتیس دبی

 

قسمت های مختلف پارک آبی

پارک آبی آتلانتیس بخش های تفریحی زیادی دارد که به هیجان انگیز ترین قسمت های آن می پردازیم:

1 ) سرسره های آبی

مهم ترین و هیجان انگیز ترین قسمت پارک آبی آتلانتیس انواع سرسره های آبی آن است. این پارک 7 گونه ی مختلف سرسره دارد که با سوار شدن بر هر کدامشان قلبتان تند می تپد و از شدت ترس و هیجان فریاد خواهید کشید. اگر به آتلانتیس آمده اید تا غرق در هیجان و نشاط شوید حتما سرسره ها را امتحان کنید. اگر شجاع هستید و ادعا می کنید از نمی ترسید، همراه ما آماده ی نبرد با وحشت و آب های خروشان شوید.

پیش از شروع بازی و سوار شدن بر سرسره ها باید توجه داشته باشید که قد بازیکنان باید حتما بیشتر از 1٫2 متر باشد و افراد کوتاه قد تر به دلیل خطر غرق شدن نباید از سرسره ها استفاده نمایند.

و اما انواع انواع سرسره های پارک آبی 

سرسره پارک آبی آتلانتیس دبی

*سرسره آبی آکواکندا ؛ Aquaconda

این سرسره طولای ترین سرسره ی آبی و ساحلی جهان است. آکواکندا ( معروف به سرسره مار ) مانند مار سهمناکی به دور خود می پیچد و پیش می رود. از تونل های باریک و سر پوشیده، شیشه ای و روباز عبور می کند و مسافرانش را در خود می بلعد و غرق در ترس و وحشت می کند.

مسافران این سرسره در ابتدا در میان تونل هایی تنگ و تاریک و سرپوشیده می چرخند و می چرخند و در نهایت به محوطه ی قیف شکلی از جنس فیبر که بزرگ ترین دریچه ی فیبر و شیشه ای جهان هم هست سقوط کرده و وارد استخری عمیق می شوند. این سرسره آن قدر هیجان انگیز است که با وجود سربسته بودن تونل ها صدای فریاد همیشه از آکواکندا به گوش می رسد.

جای هیچ نگرانی در هنگام استفاده از این سرسره نیست زیرا همیشه مربیان و مراقبان پارک مراقب هستند و پیش از وقوع حادثه از آن جلوگیری می کنند.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

*سرسره زوم رنگو ؛ Zoomerango

سرسره زوم رنگو که همان سرسره ی معروف U شکل است هم در این پارک آبی وجود دارد. در این قسمت می خواهیم نیروی جاذبه ی زمین را به بازی و تمسخر بگیریم، در ابتدا سوار بر تپوپ های یک یا دو نفره می شویم و به صورت عمودی سقوط می کنیم…

 آن قدر روی آب های جاری سرسره بالا و پایین می رویم تا بالاخره نیروی گرانش غلبه می کند و می ایستیم. لحظه سر خوردن اولیه بسیار ترسناک است و باید حسابی دقت کنیم که دست یا قسمتی از بدنمان به سطح زیرین تیوپ و بدنه ی سرسره برخورد نکند، زیرا سرعت زیاد حرکت سبب زخمی شدن و خون ریزی می شود.

پارک آبی آتلانتیس دبی
atlantis aquapark dubai

*سرسره انتقام خدای دریا ؛ Poseidon’s Revenge

داستان این سرسره خشم خدای دریا است! باید با تمام قوا با غضبِ خدای آب ها مبارزه کنیم، او می خواهد با تمام توان ما را به درون خود بکشاند. وحشت و ترس را می توان در چهره ی همه ی بازی کنان دید …

ماجرا از این قرار است که باید دست به سینه بایستیم و مانند موشکی به پایین سقوط کنیم… سقوط آزاد در میان زمین و هوا، اگر شروع کنید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد، حس پرتاب شدن بدون هیچ اختاری احساس عجیب و وحشتناکی ایست، پس از سقوط و پیچ و تاب خوردن وارد استخری وسیع می شویم و بالاخره برای چند ثانیه آرامش را تجربه می کنیم.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

فیلم سقوط آزاد در سرسره پارک آتلانتیس را تماشا کنید

در حال بارگذاری ویدئو ...

*سرسره رقابت ؛ Slitherine

این سرسره که به سرسره ی رقابتی مشهور است در ساختمانی که شبیه به معبدی بزرگ  طراحی شده قرار گرفته است. این معبد برگرفته شده از معابد تمدن مایاها می باشد. تفاوت اصلی این سرسره با همه ی سرسره های دیگر در این است که باید حتما دو نفره سوار شد. دو سرسره ی مجزا بر فراز این معبد تا پایین ترین قسمت که استخر است ساخته شده، هر فرد بر بالا ترین قسمت یک سرسره می نشیند و هر دو بازیکن همزمان با هم شروع به حرکت می کنند. در پایین ترین نقطه ی سرسره و دقیقا پیش از پرتاب شدن داخل استخر میزان سرعت هر یک از سرسره سواران به صورت جداگانه اندازه گیری شده و توسط مانیتورهای بزرگی به آن ها نشان داده می شود، هر کسی که بتواند با سرعت بیشتری مسیر سرسره را طی کند برنده ی مسابقه محسوب می شود.

این نوع سرسره بسیار جدید و مدرن است و از جذاب ترین وسایل بازی پارک آبی آتلانتیس دبی می باشد.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

*سرسره ایمان ؛ The Leap Of Faith

ساختمان شبیه ساز معبد مایاها مخروطی شکل است و در هر سمتش سرسره ای مجزا ساخته شده که با یکی از آن ها در بالا آشنا شدیم، سرسره ی ایمان هم در همین معبد است که در حقیقت باید اعتراف کنیم که از ترسناک ترین سرسره های پارک آبی هم هست.

اما داستان این سرسره چیست و چگونه باید سوار شویم؟

علاقمندان به سرسره سواری از بالاترین نقطه به صورت عمودی به پایین پرتاب می شوند و وارد تونلی تنگ و تاریک شده و پس از عبورِ مسیری وارد استخر می شوند، بخش وارد شدن عمودی به داخل تونلی تنگ ترسناک ترین قسمت ماجراست و در تمام طول این سرسره شک و تردید داریم که آیا از سوراخی به این باریکی و با شتاب زیاد عبور خواهیم کرد یا نه؟

دلیل نام گذاری سرسره ی ایمان چیست؟

نام سرسره ی ایمان برگرفته از آزمونی ایست که فردی که سوار بر سرسره می شود باید در آن موفق شود، به صورت نمادین طراحی این سرسره اشاره به ایمان، استقامت و شجاعت فرد بازیکن دارد

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

*سرسره ترن آبی ؛ Water Coasters

ترن های هوایی همیشه از هولناک ترین وسایل بازی پارک و شهربازی ها بوده اند؛ سوار شدن بر سورتمه و قطارهایی کوچک که مسافرانشان را بدون این که هیچ اختیاری از خود داشته باشند در میان زمین و هوا معلق و بالا و پایین می برند تجربه ی ترسناکی است.

ترن آبی پارک آتلانتیس هم برگرفته از همین ترن یا رولر کوستر ها است. بازیکنان در این قسمت باید سوار بر تیوپ های یک یا دو نفره شوند و بدون هیچ اختیاری در میان زمین و هوا معلق شده و از تونل های رو باز و سربسته این طرف و آن طرف بروند. این سرسره آن قدر بالا و در میان آسمان ساخته شده که دور تا دورش را با توری هایی محفوظ کرده اند تا بازی کنان کنجکاو و بازی گوش به پایین پرتاب نشوند.

می توانید بدون تیوپ هم از این سرسره استفاده کنید اما این کار باعث می شود تا سرعتتان تا میزان زیادی کاهش پیدا کند و هیجان بازی  از بین برود. در این حالت سرعت آن قدر کم می شود که در برخی نواحی امکان دارد کاملا متوقف شوید.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

*سرسره حمله کوسه ؛ Shark Attack

بدون شک سرسره ی حمله کوسه از منحصر به فرد و خاص ترین سرسره هایی است که تا به حال دیده اید. در ابتدا همه چیز معمولی ایست، بازی کنان سوار بر تیوپ های یک و یا دو نفرشان شده و حرکت می کنند اما پس از طی مسیری کوتاه وارد تونلی تاریک می شوند، تا اینجا هم اتفاق خاصی رخ نداده و همه چیز عادی است، اما ناگهان همه جا روشن می شود، انگار وارد اقیانوس شدیم، انواع و اقسام ماهی ها از کنارمان عبور می کنند اما دقیق تر که نگاه می کنیم کوسه هایی را می بینیم که به قصد حمله به ما از دور به سمتمان می آیند…

ترس و وحشت و دیدن کوسه ها از فاصله ای به این نزدیکی وصف نشدنی است، اما پیش از این که کوسه ها برسند از تونل خارج شده و سرسره به پایان می رسد.

داستان از این قرار بود که تونل این سرسره کاملا شیشه ایست و از میان آکواریومی پر از ماهی می گذرد و مسافران در حین سرسره سواری می توانند ماهی های گوناگون از جمله کوسه را از نزدیک ببینند.

پارک آبی آتلانتیس دبی

سرسره حمله کوسه را در ویدئو تماشا کنید

در حال بارگذاری ویدئو ...

2 ) تفریح در رودخانه ؛ River Rides

برای هیجانی کردن بیشتر بازی های پارک آبی آتلانتیس در آن دو رودخانه ی مصنوعی ساخته اند تا علاوه بر زیبایی بتوان در آن بازی های متنوع تری انجام داد. یکی از رودخانه ها آرام ( تنبل ) و دیگری تند و خروشان است. در این رودخانه ها سه بازی از همه معروف ترند که با آن ها آشنا می شویم.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

*رپیدز ؛ The Rapids

در این بازی همه سوار بر تیوپ های بادیشان وارد رودخانه ی خروشان می شوند و مسافت 1٫6 کیلومتر را میان آب های متلاطم طی می کنند، علاقمندان به بازی با ریپیدز در این قسمت از محیط شبیه سازی شده ی جنگل هم عبور می کنند که از جذاب ترین قسمت های بازی است.

در میان راه گاهی احساس می کنیم که به دیواره ی رودخانه برخورد خواهیم کرد. کارناوال توصیه می کند تا جایی که برایتان امکان دارد از حرکت های اضافی و شوخی کردن با هم در مسیر این بازی خودداری نمایید تا خاطراتی خوش و مسرت بخش را در ذهن هایتان ثبت کنید.

پارک آبی آتلانتیس دبی

اوج هیجان رودخانه خروشان پارک آبی آتلانتیس را در ویدئو ببینید

در حال بارگذاری ویدئو ...

*اسکیت روی سرسره

یکی از عجیب ترین قسمت های پارک آبی آتلانتیس اسکیت بازی روی سرسره های غول آسایش است. هرکسی اجازه ی اسکیت بازی روی سرسره ها را ندارد و تنها در مواقع مراسمی خاص و اسکیت بازان حرفه ای برای قدرت نمایی خود دست به اسکیت بازی روی سرسره های این پارک می زنند که بسیار خطرناک اما هیجان انگیز است.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

3 ) ماجراجویی با آبزیان ؛ Marine Animal Adventure

پارک آبی آتلانتیس علاوه بر مکانی برای تفریح و شادی محلی ایست برای زیست گونه های مختلف آبزیان، انواع ماهی ها، کوسه، شیر دریایی و دلفین.

در بخش ماجراجویی با آبزیان بازدیدکنندگان در همه ی سنین می توانند به تفریحاتی از قبیل:

* غذا دادن با دست به آبزیان

* تماشا و لمس سفره ماهی

* آموزش چگونگی زندگی آبزیان

بپردازند، همان طور که نام هایشان بیان گر فعالیت ها هستند بازی کنان می توانند به همراه خانواده به ماهی ها غذا دهند و آن ها را لمس کنند و اطلاعاتی مفید در رابطه با چگونگی زیست آبزیان را از مربیان تحصیل کرده بیاموزند.

پارک آبی آتلانتیس دبی
photo by Michael Xiao
پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

4 ) غواصی با کوسه ؛ Shark Safari

برای استفاده از بخش غواصی با کوسه ها لازم نیست که حتما غواص ماهری باشید و یا حتی از غواصی چیزی بدانید، به شما کلاه های مخصوصی داده می شود که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی در میان آب قدم بزنید و آبزیان را از نزدیک ببینید.

این بخش می تواند تجربه ای حیرت انگیز برای نوجوانان باشد، افراد بالاتر از 6 سال اجازه دارند در غواصی با کوسه ها شرکت کنند، تجربه ی سافاری با کوسه یا غواصی زیر آب پارک آبی آتلانتیس قطعا ماجراجویی فراموش نشدنی ایست.

اگر مایل باشید می توانید پیش از ورود به این قسمت ابتدا نزد مربیان بروید و در کلاس های آموزشی و توجیهی آشنایی با آبزیان و کوسه شرکت نمایید، کارناوال هم مطالبی در رابطه با راه کارهای مقابله با کوسه تهیه کرده است که می توانید با استفاده از این لینک آن را مطالعه نمایید، البته در آتلانتیس جای هیچ نگرانی وجود ندارد و غواصی در میان کوسه ها کاملا امن می باشد.

خوب است بدانید، می توانید زیر آب و میان ماهی ها تولد هم بگیرید از طریق این لینک می توانید روز تولدتان قسمت غواصی پارک آتلانتیس را رزرو نمایید تا با دوستان و خانوادیتان روزی شاد و فراموش نشدنی را زیر آب تجربه کنید.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

5 ) شنا با شیر دریایی

آیا تا به حال شیر دریایی را از نزدیک دیده اید؟ آیا تا به امروز به ذهنتان رسیده بود که شیر دریایی را لمس کنید؟

این حیوانات دوست داشتنی با انسان ها روابط خوبی دارند و آسیبی به آن ها نمی رسانند.، مسئولان پارک آبی آتلانتیس هم از مهربانی این پستاندار استفاده کرده و قسمتی از پارک را به آن ها اختصاص داده اند. بازدیدکنندگان می توانند شیردریایی ها را نوازش کنند و حتی آن ها را ببوسند.

مربیان آتلانتیس در تمامی مراحل همراه بازدیدکنندگان هستند و می توانید مطمئن باشید که هیچ خطری شما را تهدید نمی کند.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

6 ) آکواریوم

تماشای مناظر چندهزار ساله ی زیر اقیانوس ها، موجودات و پوشش گیاهی چشم نواز زیر دریاها همیشه برای ماجراجویان هیجان انگیز بوده است. در پارک آبی آتلانتیس تلاش شده تا محیط زیر آب دریاها شبیه سازی شود. حدود 65000 آبزی در این آکواریوم وجود دارند و بازدیدکنندگان را با زیبایی هایشان محو تماشا می کنند.

آکواریوم را می توان به بخش های مختلفی از قبیل:

کشف دنیای آتلانتیس: شرح داستان و افسانه های دریایی.

غواصی در آکواریوم : غواصی در میان ماهی ها

ملاقات با بچه تمساح: یکی از آبزیانی که در آکواریوم وجود دارد تمساح است، بخصوص بچه کروکدیل های بامزه که در این مکان پرورش داده می شوند بسیار محبوب بازدیدکنندگان می باشند.

اتاق آکواریوم گمشده: در این قسمت تلاش شده  اعماق دریا و ویرانه های شهر باستانی و گم شده ی آتلانتیس شبیه سازی شود و بازدیدکنندگان می توانند از شیشه های آکواریوم به تماشای این منظره بپردازند و با دنیای زیر آب بیشتر آشنا شوند.

شنا با لوله های تنفسی: علاوه بر استفاده از لباس های غواصی می توانید از کلاه هایی که لوله های تنفسی دارند هم برای شنا استفاده نمایید. البته این نوع شنا بیشتر باب میل نوجوانان و افراد مسن است. در این نوع بازی شناگر باید تمام مدت روی سطح آب باشد و پایین نرود.

علاوه بر امکانات بالا می توان در قسمت آکواریوم جشن و مراسم هم برپا کرد. در بخش آکواریوم سالن بزرگی ساخته شده که دورتادورش شیشه های آکواریوم است و بازدید کنندگان می توانند از آن جا آبزیان را تماشا کنند اما در همین سالن امکان برگزاری مراسم و جشن های خصوصی هم هست. با هماهنگی با بخش رزرواسیون هتل آتلانتیس می توانید این سالن را رزرو نمایید.

اگر تمایل خرید بلیت پارک آبی و یا آکواریوم را به صورت آنلاین دارید می توانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

آکواریوم پارک آبی آتلانتیس
آکواریوم پارک آبی آتلانتیس
آکواریوم پارک آبی آتلانتیس

7 ) بخش تفریحات کودکان

برای تفریح و سرگرمی کودکان در پارک آبی آتلانتیس قسمتی جداگانه تهیه شده است. در این بخش کودکان به همراه والدینشان می توانند به تفریح و فعالیت بپردازند. سرسره، تاب، استخر های کودکانه همه و همه یک جا کنار هم برای شادی بیشتر فرزندانتان در این منطقه گرد هم آمده اند.

طراحی بخش کودکان به صورت قلعه ای کوچک است که کودکان می توانند از پلکان و نردبان هایش بالا بروند و از سرسره ها به پایین سر بخورند، در استخر های شنا کنند و از تونل های پیچ در پیچ عبور کنند. اغلب پدر و مادر ها را می بینیم که همراه با بچه هایشان آب بازی می کنند.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

8 ) کلوب کودکان

علاوه بر بخش آبی مناسب سازی شده برای خردسالان قسمت دیگری هم برای تفریح و سرگرمی این فرشته های کوچک در پارک آبی وجود دارد که با نام کلوب کودکان شناخته می شود.

در این کلوب فرزندانتان با استفاده از بازی های کامپوتری و تکنولوژی های روز دنیا با آبزیان و چگونگی زندگی آن ها آشنا می شوند. اگر مراسم یا مناسبت خاصی هم در تقویم رسمی کشور وجود داشته باشد در قسمت کلوب کودکان این شهربازی جشن هایی برای فرزندان برپا می شود. این مکان جای خوبی برای کشف استعداد های کودکان است.

در این جشن ها با موسیقی و شام های خوشمزه از کودکان پذیرایی می شود.

پارک آبی آتلانتیس دبی

9 ) سرزمین دلفین ها

دلفین ها جانورانی بسیار باهوش هستند و می توانند به سرعت با انسان ارتباط بر قرار کنند همین دلیلی شده بر توجه به این موجودات بامزه در سیرک، شهربازی و صد البته پارک های آبی. در آتلانتیس هم قسمت وسیعی به دلفین ها اختصاص داده شده و با نام دلفین بای ( Dolphin Bay ) شناخته می شود.

شما در این بخش می توانید به تماشای دلفین های زیبا بپردازید، با آنها بازی و شنا کنید، کارهایی که شاید بسیار دور از ذهن باشد اما در پارک آبی آتلانتیس به تحقق پیوسته است.

کودکان زیر 6 سال حتما باید همراه با والدینشان به سرزمین دلفین ها بیایند در غیر این صورت اجازه ی ورود نخواهند داشت.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

 رستوران های پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس با 16 رستوران و کیوسک ارائه ی مواد غذایی و خوراکی های سبک پذیرای میهمانان می باشد؛ رستوران هایی با غذاهای عربی، کره ای، تایلندی، فست فود و …

مهم ترین رستوران های پارک آبی را می توان به صورت زیر تقسیم بندی نمود:

فست فود: می توان از رستوران های گوناگون قسمت فود کورت پارک آبی آتلانتیس انواع همبرگر های خوشمزه و پیتزا و سوخاری ها را تهیه فرمایید.

شارک بایتز ( Shark Bites ) : یکی از برترین رستوران های پارک آبی آتلانتیس می باشد که انواع غذاهای دریایی و فست فود را ارائه می دهد.

اسپلشر : اگر فقط به دنبال یک غذای سبک و چند گاز خوشمزه برای رفع گرسنگی هستید اسپلشر رستوران مورد علاقه ی شماست، این رستوران، همبرگر، هات داگ و ساندویچ های کوچکی را ارائه می دهد.

اسنپر: زمانی که نیاز دارید از شلوغی و سر و صدا دور شوید و به گوشه ای پناه ببرید اسنپر بهترین مکان برای شماست، یک فنجان قهوه، چای، اسپرسو و… لذیذ را از این کافی شاپ می توانید تهیه نمایید.

لاگونز ( Lagoons ) : در گرمای سوزان امارات با فعالیت های زیادی که در پارک آبی انجام می دهید دور از ذهن نیست که حوس یک جرعه نوشیدنی خنک و یا بستنی کرده باشید، در این صورت می توانید از بستنی فروشی لاگونز استفاده نمایید.

ویوز ( Waves ) : رستوران ویو یا امواج از برترین رستوران های پاک آبی آتلانتیس می باشد، در این رستوران انواع کباب، هات داگ به همراه نوشیدنی سرو می گردد.

کیوسک : کیوسک رستوران نیست اما می تواند به اندازه ی یک رستوران تمام عیار شما را با ذرت های مکزیکی خوشمزه، نارگیل و آناناس های تازه اش سیر کند.

رستوران ایتالیایی: اگر از طرفداران غذاهایی ایتالیایی هستید در رستوران جورجیو پارک آبی می توانید بهترین خوراک های ایتالیایی و پیتزاهایی ناب را نوش جان کنید و مطمئن باشید در پخت غذاها از سلیقه ی آشپزی ایتالیایی و ماهر استفاده شده است.

رستوران وود فایرد ( Wood-Fired Ovens ) : این رستوران نامش را مدیون نان های داغ و تنور پزش می باشد. نان های استفاده شده در پیتزا و تمامی خوراک ها در همین مکان پخته و آماده می شوند. انواع فست فود ها را از این رستوران هم می توانید تهیه نمایید.

نهارخوری فرسکو ( Fresco ) : در محوطه ی خارجی هتل آتلانتیس و در باغی به نام رواندا که با درختان سرسبز زیتون آراسته شده است می توانید روی صندلی های راحت لم بدهید، استراحت کنید و از نسیم دبی لذت ببرید. در این نهار خوری بنابر فصل های سال غذاهای متفاوتی طبخ و سرو می شود.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

 فروشگاه های پارک آبی

در پارک آبی آتلانتیس برای افرادی که احساس نیاز به خرید لباس و یا وسایل تفریح در کنار ساحل را دارند هم فروشگاه هایی آماده شده اند تا وسایلی از جمله، لباس ورزشی، مایو، کلاه آفتاب گیر، لباس های غواصی، کرم ضد آفتاب، حوله و … را به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

پارک آبی آتلانتیس دبی

شرایط و ضوابط پارک آبی آتلانتیس

1 ) تا 30 روز پس از خرید آنلاین کارت ورودی پارک آبی ( Annual Pass card ) باید با هتل تماس گرفته و روز ورودتان را رزرو نمایید در غیر این صورت نمی توانید وارد پارک آبی شوید.

2 ) افرادی که قدشان بالاتر از 1٫2 متر باشد بزرگسال و افراد کوتاه تر کودک محسوب می شوند.

3 ) بازدیدکنندگان باید در تمامی مراحل کارت عکس داری که در هنگام ورود به پارک به آن ها داده می شود را نزد خود نگه دارند.

4 ) افرادی که حق همراه آوردن میهمان و یا استفاده از تخفیف های پارک را دارند باید بدانند که بیش از سه میهمان نمی توانند به همراه خود بیاورند.

5 ) در صورت خرید بلیت آنلاین دیگر بلیت قابل استرداد نمی باشد.

6 ) افرادی که در هتل آتلانتیس اقامت دارند شامل تخفیف در خرید بلیت می باشند.

7 ) می توانید کارت اشتراک سالانه ی پارک آبی را تهیه نمایید و در تمامی سال اجازه ی ورود به پارک را داشته باشید، همچنین از تخفیفات سالانه هم برخوردار می شوید و در صورت اتمام مدت زمان کارت هم تنها با پرداخت 50 درهم معادل 42,500 تومان می توانید آن را شارژ کنید.

پارک آبی آتلانتیس دبی

هزینه بلیت پارک آبی آتلانتیس دبی

برای استفاده از پارک آبی آتلانتیس دبی باید توجه داشته باشید که ابتدا باید بلیت این مکان را به صورت آنلاین از این وبسایت خریداری نمایید.

قیمت بلیت هایی که تهیه می کنید به زمانی که قصد سفر دارید و این که علاقمند به استفاده از کدام قسمت پارک آبی هستید و این که آیا در هتل آتلانتیس دبی ساکن هستید یا خیر بستگی دارد.

ما هزینه ی بلیت های بخش های گوناگون پارک آبی را در تاریخ 24 سپتامبر مطابق با سوم مهر سال 1395 شمسی برایتان بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تخفیف اعلام می کنیم:

آکواریوم : 85 هزار تومان

سافاری کوسه: 268 هزار تومان

سرسره های آبی: 260 هزار تومان

غواصی: 199 هزار تومان

در حین خرید بلیت باید توجه داشته باشید که اگر از چند ماه قبل رزرو کنید قیمت بلیت ها بسیار کاهش می یابد، نکته ی دیگر این که اگز فرزندتان قدی کوتاه تر از 1٫2 متر دارد لازم به خرید بلیت بزرگ سال برای او نیست و حتی در برخی مناطق می تواند به صورت رایگان تفریح کند، برای کسب اطلاعات بیشتر به این وبسایت مراجعه نمایید.

اگر به صورت آنلانین بلیط تهیه کردید توجه داشته باشید حتما باید پرینت خود را در هنگام ورود همراه داشته باشید، همچنین توجه داشته باشید اگر خواهان دریافت جلیقه ی نجات و وسایل جانبی باشید در محل باید هزینه ی جداگانه پرداخت نمایید.

کودکان به تنهایی اجازه ی ورود نخواهند داشت بنابر این در زمان ورود حتما همراه کودکان باید والدینشان حضور داشته باشند.

لغو بلیت:

اگر قصد لغو رزرو خود را دارید اگر تا 6 روز پیش از زمان ثبت شده روی بلیت اقدام به لغو کنید هیچ هزینه ای از شما کسر نخواهد شد و همه ی هزینه به شما باز گردانده می شود.

اگر 3 روز پیش از تاریخ ثبت شده روی بلیط اقدام نمایید 50 درصد هزینه به شما بازگردانده می شود.

اگر 2 روز قبل اقدام به لغو نمایید هیچ پولی به شما برگردانده نمی شود.

پارک آبی آتلانتیس دبی

دسترسی

برای رسیدن به هتل آتلانتیس و پارک آبی آتلانتیس می توانید از تاکسی و خودروی شخصی و یا ترانسفر هتل آتلانتیس استفاده نمایید.

با اتومبیل: از فرودگاه بین المللی دبی وارد جاده ی شیخ زاید شوید، دقیقا جهت مخالف بازار امارات حرکت کنید، به سمت سوق جیمرا بپیچید، تابلوهای راهنمای جزیره ی نخل جمیرا را دنبال کنید، پس از ورود به جزیره به سمت قسمت هلالی شکل آن بروید، پس از گذر از تونل می توانید هتل با شکوه آتلانتیس را ببینید.

تاکسی: از فرودگاه دبی می توانید برای هتل آتلانتیس تاکسی بگیرید که هزینه اش حدودا 85 هزار تومان می شود.

مترو: باید دقیقا به نقشه ی مترو نگاه کنید و خود را به ایستگاه جبل علی و سپس بازار امارات برسانید و از آن جا برای هتل آتلانتیس تاکسی بگیرید.

لازم به ذکر است که ساعت کاری پارک آبی آتلانتیس از 8 صبح تا 10 شب در روزهای عادی و جمعه و یکشنبه ( تعطیلات آخر هفته ) از 1 ظهر تا 19 غروب می باشد، توجه داشته باشید که تا ساعت 18:45 دقیقه می توانید به بادجه ی پزیرش و تحویل بلیط مراجعه و وارد پارک آبی شوید.

آدرس: آسیا، خاورمیانه، امارات متحده غربی، دبی، جزیره پالم جمیرا، آتلانتیس، پارک آبی آتلانتیس.

.Address: Crescent Road ؛ Atlantis, The Palm, Dubai,United Arab Emirates

Phone Number: 971-4-4260000

هتل آتلانتیس دبی

موقعیت پارک آبی آتلانتیس دبی روی نقشه

توصیه کارناوال

پارک آبی آتلانتیس از بهترین و مدرن ترین پارک های آبی دبی و حتی امارات می باشد، به همین دلیل اگر به تفریحات آبی علاقه دارید این پارک را از دست ندهید، توصیه می کنیم تمامی وسایل و لباس هایی که برای شنا و بازی احتیاج دارید را با خود به همراه داشته باشید تا مجبور نشوید از پارک آبی با قیمت هایی بالا تر تهیه نمایید.

در ضمن این مرکز تفریحی پارکینگ عمومی هم دارد و می توانید به راحتی اتومبیل هایتان را به داخل محوطه ببرید.

پارک آبی آتلانتیس دبی

سخن آخر

اگر شما هم تا به حال به دبی سفر کردید نطر و پیشنهاداتتان را با ما در میان بگذارید.

اگر مایل به سفر کارناوال به مکانب خاص هستید از طریق این لینک با ما در ارتباط باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان