فرجی: بردهای نساجی ادامه خواهد داشت

مدافع موفق نساجی در جدال با نفت مسجد سلیمان توانست اولین پیروزی تاریخ این تیم در لیگ برتر را جشن بگیرد و اکنون با امیدواری بیشتری نسبت به آینده از موفقیت تیمش می‌گوید.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران بعد از چند هفته ناکامی در شرایطی برابر نفت مسجد سلیمان به برتری یک گله رسید که حریف در دقایق پایانی برای جبران این گل فشار زیادی روی دروازه این تیم وارد کرد. با این حال خط دفاعی نساجی موفق شد به خوبی از این برتری محافظت کند و یک پیروزی تاریخی را جشن بگیرد. فرشاد فرجی که نقش پررنگی در خط دفاعی نساجی در این جدال ایفا کرد در خصوص این پیروزی گفت: بازی خیلی خوبی بود و در اکثر دقایق بازی از حریف برتر بودیم و به خوبی هم روی نقاط ضعف‌شان کار کرده بودیم و هم راه‌های نفوذشان را بسته بودیم و اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.


وی در موردنخستین پیروزی نساجی در لیگ برتر گفت: پیروزی همیشه برای هر تیمی و در هر جایگاهی که باشد شیرین است و اولین برد و آخرین برد ندارد. ما اگر در دیدارهای قبلی اشتباهات داوری علیه‌مان نبود خیلی زودتر به نخستین بردمان می‌رسیدیم.


مدافع نساجی در مورد قضاوت فغانی در این بازی عنوان کرد: قضاوت خوب فغانی باعث شد با آرامش در زمین بازی کنیم و به حق‌مان برسیم. فغانی نه یک سر و گردن که چند سرو گردن از لحاظ تجربه و پرستیژ از سایر داوران ایرانی بالاتر است و عملکرد خوبی هم در بازی داشت.


فرجی در مورد نیمکت‌نشینی حامد لک گفت: حامد رفیق من است و زحمات زیادی برای تیم کشیده است ولی من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد ترکیب تیم و اینکه چه کسی بازی می‌کند یا نه صحبت کنم و این موارد مربوط به کادرفنی است.


وی در مورد تعطیلات لیگ برتر هم گفت: تعطیلات برای برخی از تیم‌ها می‌تواند مفید باشد و برای بعضی تیم‌های دیگر زیان داشته باشد. امیدوارم از فرصت ایجاد شده بهترین بهره‌برداری را بکنیم.


مدافع نساجی در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در شرایطی که همه جا فضای سکوها ملتهب خیلی خوب ما را تشویق کردند و حاشیه‌ای ایجاد نشد. از مدیریت باشگاه و کادرفنی هم بابت زحماتشان تشکر می‌کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر