پس از نفت و سیاه جامگان، این بار شهرداری تبریز

اتفاقات تاریخی در لیگ یک همچنان ادامه دارد

به احتمال فراوان تیم شهرداری تبریز نیز در بازی امشب برابر شاهین شهرداری بوشهر حاضر نخواهد شد.&#۱۶۰;

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته سوم  لیگ دسته اول، طبق برنامه باید امروز تیم شهرداری تبریز در سفری به بوشهر، برابر تیم شاهین شهرداری حاضر می شد اما برگزاری این دیدار را باید در حاله ای از ابهام دانست چرا که تیم شهرداری تبریز سفری به بوشهر نداشته و احتمالا این اتفاق تا پایان مهلت مقرر برگزاری بازی نخواهد افتاد. 


فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری بازی های لیگ دسته اول در این باره می گوید: بله تاکنون تیم شهرداری به بوشهر نرفته است و با وجود اینکه در مرحله اول این بازی را به مدت دو ساعت به تاخیر انداخته بودیم تاکنون این تیم نتوانست به بوشهر بیاید. 


او ادامه داد: متاسفانه علیرغم تلاش تیم شهرداری و مسئولان هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، تیم به بوشهر نرسید و درباره ادامه این داستان نیز چیزی نمی توان گفت. ما تا ساعت 20 صبر می کنیم و سپس اقدام به صورت جلسه خواهیم کرد تا درباره تکلیف این بازی تصمیم گیری شود. 


با توجه به اتفاقات موجود هنوز مشخص نیست دلیل عدم حضور شهرداری چی ها در شهر بوشهر برای برگزاری بازی چه بوده اما هر چیزی که هست یک ابهام به ابهامات دیگر لیگ یک اضافه کرد تا پس از اتفاقات مربوط به تیم سیاه جامگان و نفت تهران این بار چشم مان به تیم شهرداری تبریز روشن شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان