کرواسی به آموزش "نیروهای امنیتی افغانستان" ادامه می‌دهد

رئیس جمهور کرواسی در دیدار با عبدالله از ادامه کمک این کشور به نیروهای امنیتی افغانستان در مبارزه با تروریسم خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه افغانستان در دیدار با رئیس جمهور کرواسی ضمن قدردانی از حمایت کرواسی از نیروهای امنیتی افغانستان گفت: در شرایط فعلی حمایت و پشتیبانی از نیروهای امنیتی افغانستان در مبارزه با تروریسم، تأمین صلح و برگزاری انتخابات‌های پیش روی مهم است.

رییس‌ اجراییه دولت وحدت ملی با اشاره به اوضاع سیاسی و امنیتی در کشور افزود: ثبات سیاسی و حکومت‌داری خوب در مبارزه با تروریسم و بهبود اوضاع موثر است.

عبدالله خواهان همکاری کشورهای منطقه و جهان در مبارزه با تروریسم شد و خاطرنشان کرد: تروریسم تهدید مشترک جهانی است و مبارزه با آن نیازمند همکاری و کمک کشورهای منطقه و جهان می‌باشد.

همچنین در این دیدار رئیس جمهور کرواسی گفت: کرواسی همانند گذشته آمادۀ کمک و همکاری با نیروهای امنیتی افغانستان در نبرد با تروریسم است.

وی افزود: تأمین صلح و ثبات در افغانستان برای همۀ کشورهای جهان مهم است و نیروهای کرواسی از هیچ تلاشی در راستای آموزش و حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان و تأمین امنیت در این کشور دریغ نمی‌کنند.

رییس‌جمهور کرواسی بر گسترش روابط و مناسبات دیپلماتیک و اقتصادی با افغانستان تأکید کرد و گفت : دو کشور دارای روابط طولانی هستند و اکنون زمان آن است که همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف افزایش یابد.

مذاکرات صلح، انتخابات پارلمانی، مبارزه با تروریسم و راهبرد آمریکا در افغانستان از جمله موضوعات بود که دو طرف در مورد آن گفتگو و تبادل نظر کردند.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان