رئیس کل دادگستری استان گلستان به میزان خبرداد

تعقیب کارشناسی که مسیر زمین خواری را هموار می‌کرد

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: کارشناسی که مسیر زمین خواری را در برخی مناطق گرگان هموار می‌کرد تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

شناسایی یکی از جاده صاف کن‌های زمین خواری در گلستانهادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه کارشناسی که مسیر زمین خواری را در برخی مناطق گرگان هموار می‌کرد تحت پیگرد قانونی قرار گرفت، گفت: این فرد که کارمند یکی از اداره‌های استان است در یک فقره پرونده در فرهنگ شهر گرگان، با نظریه کارشناسی که ارائه داده بود سبب شد برای هزار و 550 مترمربع از اراضی ملی که میلیارد‌ها تومان ارزش دارد سند به نام متجاوز صادر شود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، برای این کارشناس متخلف، پرونده کیفری تشکیل و نتیجه‌ بررسی‌ها پس از نهایی شدن تحقیقات به اطلاع مردم خواهد رسید.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: با شکایت منابع طبیعی، دادخواست ابطال سند این زمین و بازگشت دوباره آن به عرصه‌های ملی استان نیز در دادگستری گلستان در حال پیگیری است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ثبت اسناد و املاک استان خواسته ایم درستی کارشناسی‌های انجام شده برای زمین‌های بدون مالک و یا زمین‌های ملی و منابع طبیعی را با حساسیت ویژه، بررسی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان