باکس آفیس آخر هفته: Crazy Rich Asians فروش فوق‌العاده‌ی را رقم می‌زند؛ Happytime Murders شکست می‌خورد

«آسیایی‌های خرپول» Crazy Rich Asians به کارگردانی جان ام. چو Jon M. Chu در دومین آخر هفته‌ی خود فروش 25 میلیون دلاری داشت — که تقریباً برابر فروش اولین آخر هفته‌ی این فیلم کمدی-رمانتیک است و یکی از بهترین فروش‌های پایدار در دومین آخر هفته را در میان عنوان‌های اکران شده در تابستان در تاریخ معاصر، برای خود ثبت کرده است.
اما همه نتوانستند از روزهای سگی آگوست جان سالم به در ببرند. آخرین فیلم کمدی مثبت 17 سال ملیسا مک‌کارتی Melissa McCarthy، به نام «قتل‌های عیاشی» The Happytime Murders با فروش ناچیز 10 میلیون دلاری از 3526 سالن سینما در داخل آمریکای شمالی اکران شد که کمترین میزان فروش در میان کارهای این بازیگر محسوب می‌شود.بزرگ‌ترین عنوان آخر هفته در خارج از آمریکا «انت‌من و وسپ» Ant-Man and the Wasp از کمپانی‌های دیزنی Disney و مارول Marvel بود که با 71.2 میلیون دلار فروش در صدر جدول باکس آفیس خارجی قرار گرفت و 68 میلیون دلار از فروش آن مربوط به اکران استثنایی این فیلم در چین بود. این چهارمین عنوان پرفروش دنیای سینمایی مارول Marvel Cinematic Universe پس از «انتقام‌جویان: عصر اولتران» Avengers: Age of Ultron، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» Avengers: Infinity War و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» Captain America: Civil Warاست.
چین و ژاپن (که این فیلم در آن‌ها در 31 آگوست اکران خواهد شد) آخرین مارکت‌های خارجی «انت‌من و وسپ» Ant-Man and the Wasp هستند. این فیلم از قسمت قبلی خود، اولین «انت‌من» Ant-Man (با فروش 519 میلیون دلار)، پیشی گرفته و یکشنبه را با جمع فروش جهانی 544 میلیون دلار به پایان رساند.«قتل‌های عیاشی» The Happytime Murders پس از «آسیایی‌های خرپول» Crazy Rich Asians و «مگ» The Meg که هر دو از کمپانی دیزنی Disney هستند، در رده‌ی سوم جدول باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت.
«مگ» The Meg در سومین آخر هفته‌ی خود با فروش 13 میلیون دلاری از 4031 سالن سینما، از مرز جمع فروش 100 میلیون دلار در داخل آمریکای شمالی عبور کرد. این فیلم در سطح جهانی 400 میلیون دلار تابه‌حال فروخته‌ است، اما با توجه به بودجه‌ی 150 میلیون دلاری ساخت آن، همچنان باید بفروشد.
اس‌تی‌اکس‌فیلمز STXfilms آرزوهای دورودرازی برای «قتل‌های عیاشی» The Happytime Murders داشت که پس از مواجه‌شدن با امتیاز پایین C- از سمت تماشاگران در سینمااسکور و دریافت بازخوردهای ضعیف، بسیار پایین‌تر از انتظارات ظاهر شد. آخرین کمدی مک‌کارتی McCarthy به نام Life of the Party در ماه می با فروش ناامید‌کننده‌ی 17.9 میلیون دلاری اکران شد.این فیلم 40 میلیون دلاری در دنیایی روایت می‌شود که در آن انسان‌ها و عروسک‌ها(ی شروشور) در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و به کارگردانی برایان هنسون Brian Henson، فرزند جیم هنسون Jim Henson، خالق ماپت‌ها Muppet، ساخته شده است. داستان آن درباره‌ی یک کارآگاه خصوصی عروسکی (با عروسک‌گردانی بیل بارتا Bill Barretta) است که با همکار سابق خود (مک‌کارتی McCarthy) دوباره متحد می‌شود تا پرونده‌ی قتل برادرش توسط یک قاتل سریالی که حالا بازیگران یک شوی تلویزیونی را مورد هدف قرار داده است، حل کند.
مایا رودولف Maya Rudolph، جوئل مک‌هیل Joel McHale و الیزابت بنکس Elizabeth Banks در فیلم «قتل‌های عیاشی» The Happytime Murders ایفای نقش می‌کنند. این فیلم به تهیه‌کنندگی کمپانی هنسون Henson، در کنار مک‌کارتی McCarthy و بن فالکون Ben Falcone از کمپانی آن د دی پروداکشنز On the Day Productions ساخته شده است.از میان فیلم‌هایی که از هفته‌های قبل باقی مانده بودند، «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» Mission: Impossible — Fallout و «کریستوفر رابین» Christopher Robin با فروش‌های 8 میلیون دلار و 6.3 میلیون دلار به ترتیب، در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفتند. «فال‌اوت» Fallout یکشنبه را با جمع فروش 538.7 میلیون دلار در سطح جهانی به پایان رساند؛ جمع فروش جهانی «کریستوفر رابین» Christopher Robin هم به 112.7 میلیون دلار رسیده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر