احمدی لاشکی در گفتگو با مهر:

گزارش وضعیت اعتیاد در مدارس ودانشگاه ها به کمیسیون آموزش ارائه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارائه گزارش وضعیت اعتیاد در مدارس و دانشگاه ها در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

گزارش وضعیت اعتیاد در مدارس ودانشگاه ها به کمیسیون آموزش ارائه شد

قاسم احمدی لاشکی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهارداشت: در این جلسه طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت و در این رابطه عده ای از نمایندگان انصراف دادند، اما با توجه به اینکه طبق آیین نامه داخلی مجلس اگر یک نفر متقاضی نیز باقی بماند طرح باید بررسی شود، این تقاضا همچنان در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

وی افزود: در این خصوص مقرر شد بعد از تعطیلات شهریورماه مجلس شورای اسلامی، تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مجددا در کمیسیون بررسی و تصمیم گیری شود.

احمدی لاشکی همچنین از ارائه گزارش وضعیت مواد مخدر و اعتیاد در مدارس و دانشگاه ها، در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: در این رابطه با حضور معاونان فرهنگی وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و بهداشت و درمان و نیز نماینده نیروی انتظامی موضوع بررسی شد که متاسفانه وضعیت خوبی را مشاهده نمی کنیم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این رابطه قرار شد در جلسات آینده گزارش های تکمیلی ارائه شود و در خصوص آن راهکاری برای مقابله و پیشگیری با همکاری مجلس و دستگاه های مسئول در نظر گرفته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر