ماهان شبکه ایرانیان

سردار کارگر:جناح‌بندی‌ سیاسی در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جایگاهی ندارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جناح بندی‌های سیاسی و حزبی در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هیچ جایگاهی ندارد.

سردار کارگر:جناح‌بندی‌ سیاسی در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جایگاهی ندارد

به گزارش ایسنا، سردار بهمن کارگر چهارم شهریور ماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جناح بندی‌های سیاسی و حزبی در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هیچ جایگاهی ندارد، اظهار کرد: تا کنون اجازه نداده‌ایم که مسائل جناحی در فعالیت‌های این بنیاد دخالت داشته باشد و در صورت مشاهده برخورد جدی خواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس شأن امام و مقام معظم رهبری است، افزود: استانداران مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در استان‎ها هستند. 

سردار کارگر خاطرنشان کرد: هیآت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامل 12 نفر از اعضای هیأت دولت است که به دستور رئیس جمهور لازم است استانداران رئیس هیأت امنای مراکز فرهنگی موزه‎های دفاع مقدس در استان‌ها باشد. 

وی همچنین گفت: موزه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری یکی از دسته گل‌های این استان محسوب می‌شود. 

وی با اشاره به  افتتاح همزمان 10 موزه دفاع مقدس در سال گذشته در سطح کشور، گفت: امسال نیز 6 موزه دفاع مقدس در کشور افتتاح می‌شود که لازم است تلاش مجدانه با همت دولت و استاندران به منظور به نتیجه رساندن این موزه‌ها صورت گیرد. 

سردار کارگر همچنین اظهار کرد: طی سه سال گذشته بیش از 2000 کتاب در خصوص حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان