ماهان شبکه ایرانیان

درخشش ستاره بلژیکی در چلسی/ «آزار» هنوز شماره یک است

تیم فوتبال چلسی موفق شد در دیداری حساس نیوکاسل را شکست دهد و در این بازی که حریف با سیستم دفاعی بازی می‏‎کرد ادن آزار بارها خط دفاعی حریف را آزار داد.

درخشش ستاره بلژیکی در چلسی/ «آزار» هنوز شماره یک است

به گزارش خبرگزاری مهر، در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر جزیره تیم فوتبال چلسی تغییرات زیادی داشته است، اما یک چیز در این تیم تغییر نکرده و آن هم این است که ادن آزار هنوز ستاره اصلی این تیم است. او که در دیدار مقابل نیوکاسل که با برتری 2 بر یک آبی‌ها در سنت‏‎جیمزپارک همراه بود برای اولین بار در تیم سری در ترکیب اصلی قرار داشت توانست عملکردی فوق‌العاده به نمایش بگذارد.

در این دیدار نیوکاسل با سیستمی دفاعی بازی می‏‌کرد و در شرایطی که بازی بسیار بسته و دفاعی بود او توانست بارها و بارها خط دفاعی چند لایه حریف را آزار دهد. همین موضوع باعث شد بارها و بارها هم روی او خطا شود و بازیکنان نیوکاسل با خطا او را متوقف کردند.

آزار در بازی‎های تیم ملی کشورش در جام جهانی هم خوش درخشیده بود و سری با بازی دادن به او ثابت کرد که این بازیکن آمادگی کامل را به دست آورده و می‌‏تواند دوباره مهره اصلی چلسی باشد.

شاید بعد از این عملکرد هواداران چلسی بسیار خوشحال‎تر باشند که ستاره تیمشان با وجود شایعات زیادی که او را به رئال مادرید نسبت می‎داند در تیمشان ماندگار شده و حداقل برای یک فصل دیگر در استمفوردبریج بازی خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان