ماهان شبکه ایرانیان

مدیرعامل موسسه سینماشهر:

امسال ۱۰۰ سینما به ناوگان اکران اضافه می کنیم/ بازسازی ۷۱ سالن

مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر از افزودن ۱۰۰ سالن سینما به ناوگان اکران در سال جاری خبر داد.

امسال 100 سینما به ناوگان اکران اضافه می کنیم/ بازسازی 71 سالن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر اظهارکرد: امسال بازسازی 71 سالن قدیمی سینما در دست اقدام است که بخشی از آن انجام شده و باقی در حال اجراست. همچنین در سال جاری 219 سالن سینمایی جدید در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که تعدادی از آنها مثل سیتی سنتر اصفهان با 6 سالن، هروی سنتر تهران با 3 سالن و گلشن مشهد با 4 سالن افتتاح شدند.

مدیرعامل موسسه سینماشهر با اشاره به اینکه پروژه 11 سالنه ویلاژ توریست در مشهد و 14 سالنه لوتوس مال نازی آباد تهران در سال 97 افتتاح می شود و مورد بهره برداری قرار می گیرد، عنوان کرد: در نظر داریم همانند سال 96 که 100 سالن به ناوگان نمایش کشور نمایش اضافه شد، امسال نیز حدود 100 سالن به چرخه اکران اضافه کنیم تا باعث رونق بیشتر سینما در کشور شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون 76 مجتمع فرهنگی هنری ادارات کل ارشاد استان ها برای نمایش فیلم تجهیز و افتتاح شده است، بیان کرد: بهبود سالن مجتمع های فرهنگی و هنری در شهرهایی که سالن سینما ندارند با ارسال تجهیزات حرفه ای به صورتی که بتوانند همزمان با تهران نمایش مطلوب فیلم داشته باشند از اولویت های کاری موسسه است.

مسچی در پایان با اشاره به توافق رییس سازمان سینمایی با کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه های کشور برای بهره گیری از سالن های نمایش آنها گفت: برای کمک و حمایت از سینمای ایران آمادگی تجهیز این سالن ها را  نیز داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان