محمودی در گفتگو با مهر:

کارکردن با تراکتورسازی لذتبخش است/ شعور پرشورها بی‌نظیر است

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ضمن رضایت از آمادگی بازیکنان این تیم گفت: کار کردن با چنین بازیکنانی و حمایت هوادارانی که شعور فوتبالی دارند کار را شیرین می‌کند.

کارکردن با تراکتورسازی لذتبخش است/ شعور پرشورها بی‌نظیر است

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط تراکتورسازی در آستانه دربی تبریز مقابل ماشین‌سازی در هفته ششم رقابت های لیگ برتر گفت: خوشبختانه هرچه زمان می گذرد بازیکنان به آمادگی خوبی می رسند. شناخت آنها از همدیگر در حال کامل‌شدن است و همین روند باعث خواهد شد تا هر هفته بازی های بهتری را ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره عملکرد بازیکنان جدید این تیم اظهار داشت: اسکلت اصلی تیم تغییر کرده است. بازیکنان طراز اول به جمع ما اضافه شدند. اما برای هماهنگی بین آنها نیاز به زمان بود. از بازی قبلی مقابل سپاهان شرایط کیفی تیم بهتر شده است و همین موضوع نوید روزهای خوبی برای تراکتور می‌دهد.

وی درباره دربی هفته ششم تبریزی ها بین تراکتورسازی و ماشین سازی افزود: از این بازی فقط برد می خواهیم. کادر فنی تیم حریف تغییر کرده است و قطعا آنها با انگیزه بالا بازی می کنند تا خودشان را نشان دهند. شاید خیلی ها بگویند دربی‌های تبریز معمولا با حضور تماشاگران کمتری برگزار شده است اما مطمئن هستم هواداران فهیم فوتبالی تراکتور در این بازی ما را تنها نخواهند گذاشت. آنها واقعا شعور فوتبالی بالایی دارند. هم پرشورند و هم باشعور. درک کاملی از وضعیت تیم که بطور کلی تغییر کرده است دارند و همین موضوع می تواند به ما کمک کند تا با آرامش بیشتری به اهدافمان فکر کنیم.

محمودی درباره شانس قهرمانی تراکتور در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: صحبت درباره قهرمانی خیلی زود است. بازی به بازی پیش می رویم و هدفمان بهبود کیفی تیم است. بازیکنان باتجربه مثل مسعود شجاعی، دژاگه، فروزان و طیبی خیلی خوب توانسته اند بازیکنان جوان تیم را هدایت کنند. جان توشاک هم به عنوان یک مربی کاربلد و حرفه ای توانایی های بالای خود را به ما نشان داده است. واقعا کار کردن در اتمسفر تراکتورسازی که هواداران اینچنینی را به عنوان حامی تیم دارد لذتبخش است.  بردن تراکتور برای حریفانش کار خیلی سختی خواهد بود.

وی در خصوص احتمال جذب مدافع برای تراکتورسازی اظهار داشت: آقای زنوزی به عنوان مالک باشگاه و آقای اسدی که مدیرعامل باشگاه هستند نشان داده اند اهل در بوق و کرنا کردن خریدها نیستند. در آرامش کارها را دنبال می کنند تا گزینه مدنظر کادرفنی جذب شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان