در پی مصاحبه مهر با مجری مجلات همشهری صورت گرفت

توضیحات همشهری در مورد قرارداد جدید گروه مجلات

موسسه همشهری در مورد قرارداد جدید گروه مجلات این موسسه توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات همشهری در مورد قرارداد جدید گروه مجلات

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انعقاد قرارداد واگذاری مجلات همشهری به یک روزنامه‌نگار جوان و نه چندان شناخته‌شده به نام «علی رزاقی‌بهار» که بازتاب‌هایی فراوانی در میان اهالی رسانه و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر تهران به همراه داشت و به دنبال انتشار گفتگوی روز گذشته او با مهر به عنوان «مجری و سردبیر مجلات همشهری» (اینجا)، موسسه همشهری در مورد قرارداد جدید گروه مجلات، توضیحاتی منتشر کرد.

«سودابه جلیلی» مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل موسسه همشهری در این باره عنوان کرد: مجلات همشهری در چند سال اخیر تنها زیان‌ده بوده و قرارداد پیمانکاران فعلی (سردبیران مجلات) دو مرتبه و هر بار به مدت سه ماه تمدید شده است، با این هدف که طرحی ارائه شود تا از زیان‌ده بودن، خارج شوند.

وی ادامه داد: با توجه به بار مالی که این مسئله برای همشهری داشت، این موسسه می‌توانست دو استراتژی را در پیش بگیرد؛ یکی تعطیلی مجلات و یکی هم انتشار آنها به نحوی که زیان مالی برای موسسه نداشته باشد و حداقل یک همپوشانی میان درآمدها و هزینه‌ها ایجاد کند؛ که از بین این دو استراتژی، همشهری استراتژی دوم را انتخاب کرد.

به گفته این مقام مسئول در موسسه همشهری، قرارداد جدید با مجری و سردبیر مجلات همشهری (علی رزاقی‌بهار) به نحوی تدوین شده است که از روز شروع آن، موسسه همشهری هیچگونه پرداختی به مجلات نخواهد داشت و از سال سوم به بعد هم حتی به سودآوری برای موسسه منتج خواهد شد.

جلیلی گفت: با تدوین قرارداد جدید، ما می‌توانیم جلوی زیان‌دهی بیش از 10 میلیارد تومان در سال را به واسطه گروه مجلات همشهری بگیریم؛ ضمن اینکه با این قرارداد، هیچ یک از مجلات فعلی تعطیل نخواهند شد و فعالیت آنها به همان شکل ادامه می‌یابد. طرح جدید بعد از 1.5 ماه مذاکره و بررسی طرح‌های ارائه شده، انتخاب شده است و بهترین شرایطی است که می‌توانست برای همشهری وجود داشته باشد.

مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل موسسه همشهری تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که کلیه نظارت‌ها بر محتوای مجلات اعم از کیفیت چاپ، مطالب، کاغذ و تمامی موارد مربوط به مجلات توسط موسسه همشهری انجام می‌شود و مجری قرارداد موظف است که صد درصد نیازها و خواسته‌های همشهری را در این حوزه تامین کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر