به گزارش سینماپرس، سعید الهی؛ کارشناس مسائل فرهنگی تاکید کرد: متاسفانه برخی تصور میکنند که نام یک سال، مختص همان سال است. در حالی که این چنین نیست.
وی افزود: نام و شعار هر سال، در واقع تاکیدی به یک سال کاری است و عناوین و شعارهای سالیانه در کنار هم، مجموعهای از موضوعها و خط مشیها و استراتژیهای حیاتی را ترسیم میکند که همواره جهتگیری مردم و مسئولین را به خود میخواند.
مدیر مسئول سابق خبرگزاری سینماپرس، در ادامه به نقش روشنگر و هدایتگر هنر و بویژه سینما پرداخت و گفت: سینماگران، هم مانند تمام مردم و اقشار، مخاطب نام سال هستند و هم تکلیف تبلیغی نسبت به نام و شعار سال دارند و از این رو شایسته است که سینماگران ما به تکلیف دینی و ملی خود عمل کنند و از قافله ضروریات روز و کشور جا نمانند.
* روزنامه کیهان