ماهان شبکه ایرانیان

واعظی:

نقدینگی باید به بورس وتولید هدایت شود/دولت،دولت بگیر و ببند نیست

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت:دولت، دولت بگیر و ببند نیست اما لازم است برای برخورد با برخی کارها که به مردم فشار می آورد، نظارت و سخت گیری را بیشتر کنیم.

نقدینگی باید به بورس وتولید هدایت شود/دولت،دولت بگیر و ببند نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در برنامه نگاه یک با اشاره به تلاش دولت برای عدم دسترسی عده ای به رانت اطلاعاتی، اظهار داشت: دولت دوازدهم با سرلوحه قرار دادن شفافیت به مقابله با دسترسی برخی به رانت های اطلاعاتی پرداخته است.

وی افزود: اعضای دولت با درک این مساله که شرایط برای بسیاری از مردم سخت شده در تلاش برای یافتن راه حل هستند و این در حالی است که جنگ شدید روانی نیز علیه کشورمان به راه افتاده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه میزان نقدینگی در میان مردم بالا رفته است و دولت و فعالان اقتصادی باید فضایی برای استفاده درست از آن پدید بیاورند، تصریح کرد: نقدینگی باید به بورس و تولید هدایت شود تا شغل ایجاد کند و خسارت وارد نکند و اگر نقدینگی به سمت دلالی برود خسارت بار می شود.

واعظی ادامه داد: این دولت، دولت بگیر و ببند نیست اما لازم است برای برخورد با برخی کارها که به مردم فشار می آورد نظارت و سخت گیری را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی شفافیتی را در کشور پدید آورده است که ما در دولت از آن استقبال می کنیم، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه سازمان امور استخدامی اقدام کرده و حقوق و دستمزد کارکنان خود را روی وب سایت منتشر می کند.

رییس دفتر رییس جمهور دولت را کارگزار و خادم مردم برشمرد و افزود: مردم باید بدانند که دولت چه می کند. شفافیت در حقوق و دستمزد بخش کوچکی از شفافیت به شمار می رود و دولت دنبال جلوگیری ازدسترسی برخی به رانت اطلاعاتی است.

واعظی در پایان، گفت: شفافیت یکی از شعارهای جدی دکتر روحانی بوده که برای آن تلاش کرده است و هیچ موضوعی نبوده مگر اینکه ایشان از شفافیت حمایت کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان