مریم فرجاد در گفتوگو با ایسنا، بیان کرد: طرحهای رونمایی شده توسط کارگروه مد و لباس خیلی خوب و قابل اجرا بودند اما طرحهای ارائه شده در لباسهای مردانه و تیشرت کاربردیتر بودند.
او اعلام کرد: همراه شدن با طرحهای ارائه شده برای لباس بانوان و نوجوانان کمی دشوار بود زیرا برای کودک و نوجوان بیشتر از بافت پارچه استفاده میشود اما 90 درصد طرحهایی که نمایش داده شدند، گلدوزی و چاپ بودند. شاید میشد از برخی طرحها برای بافت هم استفاده کرد اما این امر به صورت محدود انجام میشد و هزینه بالایی دارد.
این تولید کننده لباس نوجوان با بیان اینکه طرحهای ارائه شده برای لباس مردانه 100 درصد قابل اجرا است، افزود: اما چون من در حوزه نوجوان کار میکنم فقط توانستم از طرحهای رونمایی شده، ایده بگیرم.
فرجاد که حدود سه سال است سابقه تولید انبوه در حوزه پوشاک دارد، درباره تیراژ تولید کارهایش گفت: برخی از کارهای من برای ماه محرم به مرحله تولید هم رسیده است و نمایندگیها منتظرند تا کارها را تحویل بگیرند و معمولا از هر طرح بین 500 تا 1000 کار تولید میکنم.
به گزارش ایسنا، کارگروه ساماندهی مد و لباس، تولیدکنندگان این حوزه را پنجم شهریورماه دور هم جمع کرد تا از بین 50 طرحی که به صورت رایگان به آنها معرفی میکند، پوشش مناسب با طرحهای ایرانی در ماههای محرم و صفر را در اختیار مردم قرار دهد.