با حضور رئیس کل دادگستری قزوین

مرکز جامع مراقبت از خانواده در استان قزوین راه اندازی شد

رئیس کل دادگستری استان قزوین در آیین افتتاح مرکز جامع مراقبت از خانواده (سامانه تصمیم)، راه اندازی این سامانه را گام موثری در جهت کاهش آمار طلاق در جامعه دانست.

مرکز جامع مراقبت از خانواده (سامانه تصمیم) در استان قزوین راه اندازی شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل ار روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نور الله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین در آیین افتتاح مرکز جامع مراقبت از خانواده (سامانه تصمیم) راه اندازی این سامانه را گام موثری در جهت کاهش آمار طلاق در جامعه دانست و اضافه کرد: امیدواریم این سامانه ظرف 2 ماه آینده در تاکستان، آبیک و سایر شهر‌های استان افتتاح شود تا شاهد کاهش مشهود طلاق در استان باشیم.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: برای جلوگیری از طلاق باید نگاهی رو به جلو داشت و آموزش‌های پیش از ازدواج را جدی گرفت تا زوجین پس از ازدواج با درکی عمیق‌تر نسبت به یکدیگر زندگی خود را ادامه دهند.
 
وی افزود: هر خدمتی که از سوی هر نهادی برای تحکیم بنیان خانواده صورت می‌گیرد قابل تقدیر است و باید از سوی سایرین حمایت شود.

حجت الاسلام قدرتی اظهار امیدواری کرد مرکز جامع مراقبت خانواده در سال‌های آینده در مکان مناسب‌تر و با نشاط‌تر همراه با فضای آموزش مورد نیاز فعالیت کند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان