با رسیدن تابستان خانم‌های خوشپوش استایل خود را تابستانی می‌کنند و برای این که ظاهرشان خاص و منحصر به فرد باشد باید به نکاتی که طراحان مد و لباس پیشنهاد می‌کنند توجه کنند. تابستان 2018 استایل‌ها بسیار متنوع هستند و می‌توان از هرسبکی در آن مشاهده کرد. در ادامه این مطلب 6 استایل تابستانی که طراحان برای سال 2018 پیشنهاد می‌دهند را به شما معرفی می‌کنیم.

استایل‌های نوستالژیک 

جدیدترین استایلی که برای تابستان امسال باید به آن توجه کنید استایل‌های نوستالژیک است. دامن‌های بلند، بلوزهای گشاد، عینک آفتابی‌های بزرگ و کفش‌های بندی. این استایل‌ها می‌تواند با کمی آشفتگی ظاهری نیز همراه باشد.

استایل تابستانی

ترکیب‌های رنگی

همانطور که در مطالب قبل گفتیم، استفاده از رنگ های شاد و فانتزی در استایل می تواند ظاهر شما را تابستانی کند. نکته مهم دیگر این است که شما می توانید این رنگ ها را با هم ترکیب کنید. از ترکیب های رنگی جسورانه و شاد نهراسید و به این فکر کنید حالا دوره‌ی استایل های رنگارنگ است. شما همچنین می توانید از رنگ های پاستلی در استایل خود استفاده کنید. (برای خواندن نکات بیش تر در مورد رنگ های پاستلی این مطلب را بخوانید.)

استایل تابستانی

صندل‌های فانتزی

سال گذشته صندل‌ها و دمپایی های فانتزی یکی از اصلی‌ترین ترندهای لباس زنانه بود و امسال همچنان بازار این سبک از کفش همچنان داغ است. صندل های امسال نسبت به سال گذشته فانتزی تر است و صندل های چرم از اصلی ترین ترندهای کفش زنانه  محسوب می شوند. 

استایل تابستانی

دامن‌های چین دار

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم امسال سال لباس‌های نوستالژیک است و دامن‌های چین دار نیز یکی دیگر از بخش های محبوب و نوستالژیک لباس زنانه به شمار می آید؛ بنابراین دامن های چین دار نیز یکی دیگر از لباس هایی هستند که تابستان امسال باید به استایل خود اضافه کنید.

استایل تابستانی

ترکیب پیراهن و شلوار

این سبک بیشتر مناسب خانم‌هایی است که قدرت ریسک پذیری و البته اعتماد به نفس بالایی دارند.  ترکیب پیراهن شلوار یکی دیگر از پیشنهادهای طراحان لباس برای تابستان پیش رو است.

استایل تابستانی