حتی اگر شما یک طراح داخلی نیستید و فقط به دنبال ایجاد ظاهری متفاوت در دکوراسیون منزل خود هستید، می‌توانید با چند ایده از طراحان داخلی معروف دنیا، تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی خانه خود ایجاد کنید. در ادامه مطلب چند مورد از بهترین ایده‌های طراحی داخلی دنیا را در اختیار شما قرار داده‌ایم. با ما همراه شوید.

  • سبک‌های دوره‌های مختلف تاریخی را با هم ترکیب کنید

ترکیبی از جدید و قدیمی می‌تواند جذاب باشد. فقط باید در این ترکیب‌بندی دقت کنید که تنوع بیش از حد باعث ناهماهنگی و سرگیجه نشود. به عنوان مثال در این اتاق نشیمن که متعلق به خانه‌ای در سانتا مونیکا است و توسط Kathryn M.Ireland طراحی شده، یک صندلی فرانسوی متعلق به قرن 17، یک میز کنسول متعلق به قرن 18 و یک میز کنارمبلی مدرن استفاده شده است.

دکوراسیون

  • از بافت برای جذاب کردن رنگ‌های خنثی استفاده کنید

حتماً لازم نیست که از رنگ‌های قوی برای ایجاد جذابیت بصری در یک اتاق استفاده کرد. هماند تصویر زیر می‌توان با یک بافت یا نقش خاص بیننده را غافلگیر کرد.

دکوراسیون

  • از خلوص مصالح برای ایجاد حسی ارگانیک استفاده کنید

سبک روستیک و ارگانیک را با استفاده از مصالح خام و بومی ایجاد کنید. در این سرویس بهداشتی که در خانه‌ای در راجستان قرار دارد، از سنگ آهک قرمز که مصالح معمول در هند است استفاده شده و شیرآلات، سینک و آینه هم آنتیک هستند.  

دکوراسیون

  • از دیوارها به عنوان بوم نقاشی استفاده کنید

به جای استفاده از یک تابلوی هنری، با یک کاغذدیواری جذاب اتاق رویایی خود رابسازید. این کاغذدیواری زیبا که در آپارتمانی لوکس در میلان به کار رفته، متعلق به قرن 19ام میلادی و خریداری شده در یک حراج در فرانسه است.

دکوراسیون

  • درگیر حس و حال محیط زندگی خود نشوید و آن را با رنگ‌ها تغییر دهید

Irakli Zaria طراح داخلی این خانه در لندن به جای اینکه در قید و بند رنگ‌های معمول گیر کند، از ترکیب طلایی و آبی فیروزه‌ای استفاده کرده است. در مکانی که معمولاً آسمانی ابری دارد، استفاده از پالت رنگی خاکستری کار عاقلانه‌ای نیست.

دکوراسیون

  • با چند وسیله که تغییر کاربری داده‌اند، جذابیت فضا را بیشتر کنید

Vivia Horn در خانه خود در نیویورک با استفاده از یک هدیه، آشپزخانه سنتی‌اش را متفاوت آراسته است. این میز صبحانه‌خوری از یک منقل استفاده شده در رستورانی قدیمی درست شده است.

دکوراسیون