ماهان شبکه ایرانیان

معاون دادستان مشهد در گفت‎وگو با میزان تاکید کرد

لزوم تشکیل گشت‌های حفاظتی به منظور نظارت بر برداشت معادن/ مکاتبات با کشور‌های همسایه در خصوص ریزگرد‌ها در حال انجام است

معاون دادستان مشهد گفت: مکاتبات مربوط به وزارت امور خارجه در جهت تعامل با کشور‌های همسایه در خصوص ریزگرد‌ها در حال انجام است.

لزوم تشکیل گشت‌های حفاظتی به منظور نظارت بر برداشت معادن/ مکاتبات با کشور‌های همسایه در خصوص ریزگرد‌ها در حال انجام استقاضی بخشی محبی معاون دادستان مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، گفت: ریزگرد‌ها دو منشا دارند منشا داخلی که برای آن 15 کانون در استان شناسایی و پهنه بندی شده که جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می‌بایست ضمن فرهنگ سازی و آموزش نسبت به بیابان زدایی اقدام کند ، همچنین گشت‌های حفاظتی در دستور کار باشد تا نظارت جدی‌تری بر تغییر کاربری‌ها و برداشت معادن شود.

وی تاکید کرد: نیاز به فرهنگ سازی در جهت حفظ منابع طبیعی داریم؛ عدم نظارت بر برداشت معادن و تخریب گسترده طبیعت مقدمه بسیاری از این ریزگرد‌ها است؛ مقرر شد علاوه بر قانون هوای پاک هر آنچه در دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌ها باشد که لغو نشده از سوی تمام ارگان‌ها به طور جد انجام گردد.

معاون دادستان مشهد در پایان خاطرنشان کرد: مکاتبات مربوط به وزارت امور خارجه در جهت تعامل با کشور‌های همسایه در خصوص ریزگرد‌ها در حال انجام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان