حاشیه‌نگاری های یک جشن / تقدیر از مردی که سمبل مبارزه با فساد است

همنشینی سلبریتی‌ها، سرداران، روحانیون و جوانان، معجون دلچسبی از حال‌های خوب را ساخت تا «امید» را در دل همه ما زنده کند. امیدی که مبدا آن، ورزشگاه «امام علی(ع)» بود در روز جشن غدیر.

حاشیه‌نگاری های یک جشن / تقدیر از مردی که سمبل مبارزه با فساد است
خبرگزاری دانشجو-آن‌هایی که اهل استفاده دائمی از مترو هستند که هیچ، اما  آن‌هایی که گذرشان کمتر به تونل‌های زیرزمینی افتاده باشد هم حتی می‌دانند که ایستگاه «قائم» رسماً آخرِ تهران است. جایی در انتهای شهر که تفکیکش از کوه‌های اطراف تهران و جاده‌ی شمال، کار سختی است. تقریباً از هر جای تهران رسیدن به سوهانک سخت است و زمان‌بر؛ و اگر همین ایستگاه نیمه‌ساز مترو هم نبود، شاید می‌توانستیم بگوییم ناممکن.
 
جشن پنج‌سالگی دکترسلام در چنین جایی برگزار می‌شود. جایی دور که حاصل اهتمام فراوان دولتی‌ها بر آزادی بیان و شنیده‌شدن صدای مخالف است! آن‌ها کمر بسته بودند دکترسلام و جشنش را به نابودی بکشانند، حاصل مقاومت بچه‌ها اما شد یک تبعید. تبعید به جایی دور و کمی کوچک‌تر از همیشه. مهم اما، نفس برگزاری جشن است. این‌که نَفَسِ گردهمایی بچه‌های انقلابی قطع نشود و پابرجا بماند. برای همین، سختیِ بالارفتن از یک خیابان سربالایی زیرِ سایه‌ی سنگین آفتابِ شهریور را به جان خریده‌ایم و راه می‌افتیم سمت «ورزشگاه امام علی» که روزگاری متعلق به کمیته امداد بود و حالا مال دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است و در این لحظه، پاتوق چندهزار جوان انقلابی که صدایشان حتی از اینجا هم خوب و رسا به «پاستور» خواهد رسید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان